Balvu pasniedza FlightStats analītiķi, kuri apkopo un analizē punktualitātes rādītājus par teju 150 000 reisu, ko ik dienu visā pasaulē veic tūkstošiem aviokompāniju. SAS Scandinavian Airlines par punktuālāko atzīta jau trešo gadu pēc kārtas - 88,22% no visiem SAS lidojumiem bijuši laikā. Tāpat SAS pasaules mērogā punktualitātes ziņā ieņem trešo vietu aiz aviokompānijām Japanese airlines ANA and JAL.
Savukārt airBaltic ir uzlabojis punktualitāti līdz 90,53% lidojumiem, kuri savieno Ziemeļu tranzītmezglu Rīgā ar galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS valstīs. Tas nozīmē, ka vairāk nekā 9 no 10 lidmašīnām galamērķī ierodas laikā.
"airBaltic piedāvā ērtus savienojumus uz un no 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS valstīs. Mums ir ļoti svarīgi turpināt uzlabot punktualitāti, lai nodrošinātu aizvien labāku servisu gan tranzīta pasažieriem, gan arī visiem pārējiem. Mēs esam gandarīti par sasniegto industrijā vadošo rezultātu, tādējādi nostiprinot Rīgas kā Ziemeļu tranzītmezgla pozīcijas.”
airBaltic bija pirmā aviokompānija Eiropā, kas 2009. gadā ieviesa laicīgas ielidošanas garantiju. Šī apdrošināšana piedāvā papildus ieguvumus tajos retajos gadījumos, kad aizkavēšanās ir notikusi.
FlightStats balvas tiek piešķirtas aviokompānijām visā pasaulē, kuras sasniedz operatīvās darbības izcilību ilgstošā laika periodā. Aviokompānijas tiek apbalvotas par augstāko ielidošanas punktualitātes rādītāju plānotajā laikā vai ar ne vairāk kā 15 minūšu aizkavēšanos.