Kokteiļi ir ar alus, tekilas un citrona garšu, kā arī ar alus,
degvīna un greipfrūta garšu. DNight tiek pildīts
0,33 litru pudelē, tā alkohola saturs ir 5,5%.
Pēc Aldara skaidrotā, šis dzēriens paredzēts tiem, kas no klasiskas alus lietošanas izvairās - viņiem tas šķiet pārāk rūgts vai arī alus lietotāja imidžs neliekas atraktīvs un atbilstošs. Jaunais dzēriens vienlaikus ieviests Carlsberg grupai piederošajās Latvijas un Lietuvas alus darītavās - Aldarī un SUA.
Šogad plānots tirgū ieviest arī citus jauninājumus.
Aldara produktu portfelī ir aptuveni 15 dažādi dzērieni, kas pārstāv piecas grupas: alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus. Uzņēmums strādā ar tādiem zīmoliem kā Aldaris (Luksus, Gaišais, Pilzenes, Ice beer), Zelta, D-Light, Carlsberg, Vichy, Montavit, ZIP, Battery u.c.