Oficiālo Latvijas lapu Facebook un tās saturu veidos Latvijas institūts un Valsts kanceleja sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Riga, kas 2011.gada beigās uzvarēja Latvijas institūta un Valsts kancelejas rīkotajā radošajā konkursā.
Lapas saturu uzraudzīs Latvijas institūta izveidota Konsultatīvā padome, kas sastāv no ministriju un valsts iestāžu pārstāvjiem un nozares ekspertiem. Valsts budžeta finansējums šim projektam nav paredzēts, tādēļ radošo risinājumu izstrādei tiks piesaistīti sadarbības partneri, kuri ieinteresēti pozitīva Latvijas tēla veidošanā. Tāpat sadarbība uzsākta arī ar dažādu nozaru ekspertiem un valsts iestādēm, kas nodrošinās aktuālas, interesantas informācijas plūsmu sociālajā tīklā.
"Latvijas oficiālā Facebook lapa ir vienreizēja iespēja radoši, inovatīvi un atraktīvi komunicēt ar pasauli par Latviju. Tā ļauj mums lepoties ar valsts veiksmes stāstiem, unikāliem notikumiem sabiedriskajā un politiskajā dzīvē, inovatīviem uzņēmumiem un notikumiem kultūras un sporta jomā. Esmu pārliecināta, ka tas izcels mūsu valsts radošumu un inovatīvo pieeju valsts komunikācijai," stāsta Latvijas institūta direktore Karina Pētersone.
"Sociālo tīklu lietotāji sagaida interesantu saturu, ko papildina interaktīvi tehniskie risinājumi. Lai mēs sasniegtu izvirzītos mērķus, mums jābūt vienlaikus radošiem, moderniem un vienkāršiem. Šādas Facebook lapas izveide ir svarīga, lai miljoniem Facebook lietotāju vēlētos dalīties ar tajā pieredzēto, pierādot, ka Latvija ir mūsdienīga, aizraujoša valsts ar senām tradīcijām, talantīgiem cilvēkiem un interesantu pieredzi, ko varam piedāvāt ikvienam," norāda Leo Burnett Riga vadītājs Ansis Egle.
Latvijas oficiālās Facebook lapas pamatideja ir - "If you like Latvia, Latvia likes you" (Ja tev patīk Latvija, Latvijai patīc tu). Lapā būs iespēja piedalīties interesantās aktivitātēs, saņemt dažādas balvas.