Tiekoties ar laikrakstu Berlīnē, Fliks uzsvēris, ka "vienīgā patiesā lieta, kas tika iezīmēta jau pērnā gada vidū, ir tā, ka mums ir jāmaina flote un jāpalielina pamatkapitāls".
"Tie ir neizbēgami lēmumi. Jo īpaši skatoties uz augstajām degvielas cenām. Pie 1200 dolāriem par tonnu un mūsu patēriņa, kas sasniedz 150 000 tonnu gadā, mēs runājam par 90 miljoniem latu, ko mēs tērējam par degvielu, un tur 5% vai 10% nozīmē diezgan daudz. Flote ir novecojusi, līdz ar to mūsu lidmašīnas nav tik efektīvas, kā tam būtu jābūt," skaidro "airBaltic" prezidents.
Viņš atzīst, ka kopējais finansējuma apmērs varētu būt ap miljards dolāru, taču tā nav summa, kas pašlaik jāinvestē. Pašlaik nepieciešami 90-100 miljoni latu.
Šādu summu no valsts nevar gaidīt, taču ir nepieciešams pieņemt lēmumu par "airBaltic" pamatkapitāla palielināšanu, piemēram, piesaistot jaunu partneri, skaidro Fliks.
Ir vairākas kompānijas, kas ir gatavas iesaistīties "airBaltic", stāsta Fliks, gan neatklājot pretendentu nosaukumus.