Minētajā projektā paredzēts atjaunot skrejceļa segumu – 2 470 metru garumā un 45 metru platumā, nostiprināt skrejceļa lidjoslu, izbūvēt papildu manevrēšanas ceļu, modernizēt lidlauka apgaismojumu, lai nodrošinātu lidmašīnu nolaišanos un pacelšanos nelabvēlīgos laika apstākļos un avārijas situācijās.
Tāpat plānots paplašināt un atjaunot esošos peronus, izbūvēt divas pretapledošanas apstrādes platformas, rekonstruēt lietus ūdens un apakšzemes meliorācijas sistēmu un veikt citus infrastruktūras uzlabošanas darbus.
Kopējās projekta attiecināmās izmaksas ir 66 945 228 latu apmērā, no kurām Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 41 114 034 lati.
"Realizējot šo nozīmīgo starptautiskās lidostas Rīga infrastruktūras attīstības projektu, tik celta tās kapacitāte un stiprināta konkurētspēja Eiropas aviācijas tirgū," norādīja satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS).
Jau uzsākot projekta īstenošanu, šā gada 25.februārī lidosta Rīga noslēdza līgumu par projektēšanas darbiem ar pilnsabiedrību Nams/COWI Latvia/Aviaplan. Tos plānots pabeigt novembrī, bet būvdarbus iecerēts uzsākt 2012. gadā.
EK apstiprinātais projekts ir daļa no Eiropas Savienības fondu darbības programmas Infrastruktūra un pakalpojumi atbalsta.