Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Fliks: airBaltic ievērojami samazinās lidojumu skaitu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
buzz
b
Ja jau 49% Airbaltic pieder "flikam" vai "flika cilvekiem",tad kadelj shie cilveki pashi nepapildina kapitala investicijas? Ja jau "flikam" pietika naudas un prata iegadaties Airbaltic,tad ir jabut naudai,ko ieguldit lidsabiedriba. Kapec Latvijas valstij,kurai pieder vien 2% vairak akciju butu vienigajai bezgaligi jasponsore shi lidsabiedrina ar milijonu dotacijam? Flik,pats ej un mekle investorus,nomaksa savus milzu paradus un beidz slepies Vacija. Nevienai pasaules kompanijai investoru uzticibu nevar radit priekshnieks( ipashnieks),kursh beguljo no valsts,kur strada vinja kompanija. Ar tadu priekshnieku un kompaniju nekas nevar but kartiba!
z-nieks
z
Bet kā savādāk jums ieskaidrot? Brauksiet ar zirga ratiem uz eiropu!
Tajaa pusee
T
Izskataas, Fliks ir noleemis shantaazhas celjaa piespiest valdiibu riikoties vinjam veelamaa virzienaa. Ceru, SM nepakljausies spiedienam un bez 2010. gada audita rezultaatiem nekaadus leemumus nepienjems. Flikam biznesa eetika mazliet pieklibo. Nu ja, var jau laikam to atljauties, ja ir monopols valstiski un strateegjiski svariigaa nozaree. Cietiis pasazhieri un augs videejaa pateereetaaja neapmierinaatiiba ar valdiibu. Pretiigi, ka itin viss ir politizeets. Kompaanija "Fliks, Shlesers un braalji" rullee uz priekshu un rezultaats ir redzams. Ceru, mees, veeleetaaji, njemsimies pie praata un sestdien iecirknjos izdariisim veiksmiigaakus leemumus kaa liidz shim. Oligarhiem Saeimaa vietas nav! Citaadi arii turpmaak valstii stabilitaati nodroshinaat nevarees. Ja likumdoshana tiek virziita tikai un vieniigi personiigo bisnesa intereshu labaa, tad kaa mees cereet uz valsts izaugsmi? Tiekamies sestdien!
arī prom
a
sm atsakās pieņemt NEAUDITĒTUS un airbaltic padomes NEAPSTIPRINĀTUS auditu un gada pārskatu ... AirBaltic padome ir atkāpusies, jo pusotra gada laikā no tās ČETRREIZ ir atkāpušies VALSTS pārstāvji, tādējādi KATRREIZ paralizējot padomes darbu ... ---------- valsts šantažē pati sevi ? ---------- Kād Mērfijs jau vairāk kā pusgadsimtu atpakaļ izteica tekstu, kas ideāli raksturo valdības rīcību airbaltic sakarā : " ... ja likums ir pret tevi, izmanto faktus ... ... ja fakti ir pret tevi, izmanto likumu ... ... ja likums un fakti ir pret tevi, bļauj kā aizkauts ..."
  • 0
  • 0
who cares
w
Pie tā paša - liekas, ka Fliks kļūdījās, nopērkot SAS akcijas. Tas, ka LV nav nekāds komersants un visi ekonomiskie lēmumi agri vai vēlu kļūs politiski, ir nenovēršami.
Pa iršan
P
Ai, nu, beidz. Kurš privātais tad šajos platuma grādos ir izticis bez G24, ES naudas subsīdijām vai garantijām? Nosauc to vārdā, tad parunāsim, kurš tad ir tas komersants, kas nav valsts. Ne to koku krati, gaidot ābuļus un banānas.
  • 0
  • 0
Oskars
O
Tam jau sen vajadzēja NOTIKTIES jo nauv kas LIDO un Latvijas POLITIĶU-ZAGĻU BIZNES IZPUT.
Pelēkais Vilks
P
Plikais Antonava & Co menedžers turpina reketu! Redzēsim, kurai pusei beigbeigās palīdzēs (un kā palīdzēs attiecīgās vēstniecības). Strīds ir principiāls. Būt krievu bandītu varai Latvijā vai nebūt... Uz t.s. "latvju elektorāta" saprātu vairs cerību nav. Simtiem tūkstošu aizbraukuši un viņu vēlēšanu tiesību realizēšana ir maximāli apgrūtināta. Naturalizēto Piebaltijas Kara Apgabala štabņiku izšļakstītās sēklas īpatsvars pārsniedzis jebkuras civilizētas normas. Pavērosim.. Ja latvji izturēs, šīs un iespējams vēl nākošās ārkārtas vēlēšanas, tad valstij vēl ir cerība..
who cares
w
Fliks AB vadīja labu laiku pirms Šlesera un Antonova. Būtībā šamējais pat iebilda pret Šlesera Ryanairizācijas plāniem, bet pielāgoja AB un kantoris beigās no pasākuma ieguva (pirms Ryanair bija daudz sīkāks). Šī konkrētā strīda cēloņi ir jāmeklē laikā, kad LV izvēlējās nepirkt SAS akcijas.
  • 1
  • 0
Nearī Neprom Nekurnebūt
N
Pamazām tie Šlesera "investori" tomēr piesūcina te visu ar savu Bizantijas biznesa un bakšišu "kultūru". Saulvedis snauž.
  • 1
  • 1
who cares
w
Vispār jau izskatās, ka abi AB akcionāri ir nedaudz lēmēti un nespēj sarunāties, vien lamājas. Taisnības labad jāsaka, ka čakarēt Fliku (kad šamējam par draugu uzmetās Šlesers) sāka V, nevis Fliks sāka čakarēt LV un tad nu V izgrieza krūti...
Puzes Pāķis
P
Domājams, ka bēguļojošā friča uz brīvām kājām pavadīto dienu skaits tuvākajos gados arī ievērojami saruks.
Fliku par MK prezidentu,
F
Fliku par MK prezidentu. Tad ieredni dabutu truksties.
Pelēkais Viks
P
Pliks jau ir prezidents, idiņ! Tāpēc arī tava naturalizētā pakaļina ir tik nožēlojami plika.
  • 1
  • 1
pliks
p
..esmu šantāžists, krievi un "ofšoru" saimnieki spiež .......
standzinieks
s
Vai Fliks sev plāno arī proporcionālu algas samazinājumu?
Bille
B
Tāda interesanta metode - ar viena akcionāra iemaksām pamatkapitālā panākt uzņēmuma rentabilitāti. Bet vai ar ieņēmumu/izdevumu pārskatīšanu neesat mēģinājuši? Vai tie bija tie nerentablākie maršruti, kurus atcēla? Akciju tirgus gan ir kaut kas man, parastajam cilvēkam, nesaprotams. Nesaprotu, kā uzņēmums var nezināt, cik vispār tam ir akciju. Kas ir tās akcijas, ko Fliks pārdod, kur tās uzradās? Ja gribēja dabūt naudu, varbūt BAS varēja pārdot savējās?
inta
i
Lielāks apgrozījums ir AB labākais risinājums. Nevar būt tā, ka visi piepildītie lidojumi nes tikai zaudējumus. Ja tā, tad nekādi ieguldījumi nelīdzēs, jo tad nauda tiek mesta caurā mucā. Pat tad, kad šādas aviosabiedrības labāki ienākumi ir plusā pie daudz lielākas pasažieru masas, jo izskatās, ka daudz lielāku apgrozījumu tāpat ar tiem nieka 60 miljoniem uzpumpēt nevarēs un viss bizness ir uzbūvēts vai lietots šķībi.
hm
h
uz šo bardaku skatoties tāda sajūta,ka valstī iestājusies anarhija
U2
U
..nav iestājusies...tā turpinās!!!!!!!!!!!
  • 1
  • 0
arī prom
a
... ja vēlies kādu pasākumu sačakarēt, pats nepūlies, nebojā, nemokies ... nedari neko - uztici tā pasākuma vadību valstij ... Rezultāts būs drīzs ... :)
arī prom
a
... 2011. gada 17. augustā ... "... Vienlaikus Augulis informē, ka akcionārs saņēmis neauditētu 2010.gada pārskatu, kurā uzrādīti "airBaltic" zaudējumi 34,2 miljonu latu apjomā. ..." "Pievienojamies starptautiskās lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Arņa Luhses viedoklim, ka bez "airBaltic" lidostas "Rīga" izaugsmes iespējas dramatiski kritīsies. Nav vērts ieguldīt lidostas attīstībā 70 miljonus latu, ja Ministru prezidentam nav vēlmes attīstīt "airBaltic"... " ... BAS un SATIKSMES MINISTRIJA norāda, ka valdības rīcībā ir pietiekami daudz informācijas šī lēmuma pieņemšanai ..." ... AirBaltic dibināta 1995.gadā, tās lielākie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un Baltijas aviācijas sistēmas (BAS) ar 47,2% akciju, kas tās 2009.gada sākumā IEGĀDĀJĀS no SAS ... palasies - http://goo.gl/3k1uE - varbūt actiņas atveras ... :) -------- uzziņai : 2009. gada 6. aprīlī a/s airBaltic akcionāru sapulcē tika ievēlēta jauna padome. Jaunievēlētās airBaltic padomes pārstāvji ir Edmunds Krastiņš, Arnis Muižnieks, Daiga Falkane, Ilmārs Razumovskis un Jean-Charles Korsak. No valsts puses padomē ir iecelti Edmunds Krastiņš, Arnis Muižnieks un Daiga Falkane. No BAS puses padomē ir iecelti Ilmārs Razumovskis un Žans-Šarls Korsaks. -------- 2009.gada 21.jūlijā ievēlētā padome nostrādāja gadu līdz 2010.gada 30.augustam, kad darbu pārtrauca VALSTS pārstāve Daiga Falkane, līdz ar to darbību izbeidza visa padome. 2010.gada 6.septembrī ievēlētā padome nostrādāja tikai vienu mēnesi, kad darbu pārtrauca VALSTS pārstāvis Uldis Martinsons, līdz ar to darbību izbeidza visa padome. 2010.gada 15.novembrī ievēlētā padome nostrādāja trīs stundas, kad darbu pārtrauca VALSTS pārstāve Olita Augustovska, līdz ar to darbību izbeidza visa padome. ... Pēdējā padome tika apstiprināta 2011.gada 10.janvārī. Pēdējās padomes darbības laikā VALSTS pārstāvji regulāri neieradās uz padomes sēdēm, tika pārlikti sēžu laiki, nerēķinoties ar pārējiem padomes locekļiem ... ...sākotnēji SM sniegtā informācija liecināja, ka airBaltic padomes darbs ir apturēts un tā nevarēs lemt par auditoru sagatavoto ziņojumu par uzņēmuma finanšu rezultātiem 2010.gadā ... ----------- ... vai bļaustīšanai jau nekādus argumentus nevajag ?
  • 1
  • 0
Prom jau tu esi
P
Tagad tu sāc simulēt idiotu. Tik cēla mērķa sakarā man nav tiesību tev kaut kā traucēt, tomēr visiem pārējiem jautājumi par gada pārskatu un operatīvo bilanci (nu, tiem, kas vispār kaut ko sajēdz uzņēmumu darbībā) ir absolūti būtiski. Turpini par sevi personīgi pats, dižais. :)
  • 1
  • 0
arī prom
a
... atrašanās vietai ir kāds sakars ar saprātu ? Varbūt ... Rādās, ka atrašanās iekš lv to saprātu arī noņem ... -------- Cik saprātīgi ir piederēt LIELĀKI daļai uzņēmuma un to ne mirkli nevadīt ? Kam a/s piekrīt LIELĀKA atbildība - LIELĀKAJAM vai MAZĀKAJAM akcionāram ? -------- Par mani personīgi ... Tava demagoģēšana ir nevietā - runāts tiek par AirBaltic, ne par mani ... Diskusija par tēmu, ne par diskusijas dalībniekiem ... arī demonstrē saprātu ...
  • 0
  • 4
Prom jau tu esi
P
bet gudrs gan neesi. Kur gada pārskats un operatīvā bilance, tava vai AirBaltic? Investoram tie ir būtiski dokumenti. Kur privātās direktorēšanas (valdība to uzņēmumu nav vadījusi nevienu mirkli!) atbildība, rezultāti un sekas? Prom jau tu esi, bet kas vēl ar tevi labs ir noticis?
  • 2
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses