janvāra. "Šis jautājums jau ilgāku laiciņu nav pavirzījies uz priekšu, jo pēdējā laikā galvenokārt esam koncentrējušies uz drošības maksas ieviešanas iespējām un iekasēšanu no pasažieriem, kam šī maksa nav iekļauta biļešu cenā," klāstīja Bunka-Brilijonka.
Jau vēstīts, ka no 2009.gada 1.novembra Rīgas lidostā spēkā ir tarifu politika, kas atteicās no iepriekš piemērotajām apmēra atlaidēm, kuras bija par labu aviokompānijām, kas Rīgā apkalpo lielu skaitu pasažieru, – Ryanair un airBaltic.
Ziņots arī, ka Latvijas valdība 2011.gada 19.oktobrī atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotos noteikumus par lidlaukā sniegto drošības un glābšanas pasākumu maksu.
Bunka-Brilijonka iepriekš informēja, ka drošības maksa – 4,57 lati – būs iekļauta gandrīz visu aviosabiedrību, kuras darbojas lidostā Rīga, biļešu cenās, bet 4,92 latus lidosta iekasēs pa tiešo no Īrijas zemo cenu lidsabiedrības Ryanair pasažieriem. "Ryanair ir vienīgā aviokompānija, kura nepiekrita drošības nodevu iekļaut biļetes cenā, tāpēc lidosta Rīga aviosabiedrības vietā iekasēs nodevu," sacīja Bunka-Brilijonka.
Starptautiskā lidosta Rīga ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. Tās vienīgā īpašniece ir valsts. Pērn gadā kopumā lidosta Rīga apkalpoja 5,107 miljonus pasažieru, kas bija par 9,5% vairāk nekā 2010.gadā.