Viņaprāt, cenas pieaugs. "Viena no galvenajām stiprā alkohola sastāvdaļām ir spirts, un to iegūst no graudiem. Graudu cenas pēdējo četru gadu laikā ir dubultojušās. Ja dārgākas paliek izejvielas, dārgāks kļūst arī gala produkts," paskaidroja Klepikovs.
Pēc viņa teiktā, ir jāatrod līdzsvars starp ražotāja, importētāja un tirgotāja interesēm. "Ar mīnusiem neviens strādāt nav gatavs. Mēs jau nedzīvojam izolētā tirgū un valstī, un, ja pasaulē pieaug izejvielu cenas, tas spiež uz augšu arī produktu cenas. Tālāk jau lems patērētājs, un tas arī noteiks, kādas preces paliks un kādas nepaliks tirgū," norādīja "Liviko" izpilddirektors.
Viņš sacīja, ka patērētājiem cenu faktors alkoholam ir ļoti svarīgs. "Te ir tieša sakarība – tie, kas cenu līmeni akceptē, arī turpina pirkt legālo alkoholu, tie, kas ne, vai nu iegādājas alkoholu tikai veikalu akciju laikā, vai arī pāriet uz nelegālo tirgu. Cenu faktors ir ļoti svarīgs. To var redzēt arī mazumtirdzniecībā – cīņa ir ļoti asa, jo mazāk ir gan patērētāju, gan arī samazinājušies viņu ienākumi. Faktiski notiek cenu karš – katrs mēģina piesaistīt patērētāju un būt viņam interesantāks," klāstīja Klepikovs.
"Liviko" reģistrēts 1995.gadā, un tā pamatkapitāls ir 670,5 tūkstoši latu. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas alkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs "Liviko".