Kā atzīst "ITB Berlin" vadītājs Dāvids Rūcis, patlaban pazīstamāka ir Rīga, nevis Latvija, taču arī Latvija savā popularizēšanā esot uz pareizā ceļa, jo piesaistītie tūristi, kas atbrauc uz Rīgu, iespējams, vēlāk vēlēsies apskatīt arī Latviju. Bet tādēļ būtu nepieciešams pievērst lielāku uzmanību infrastruktūrai.
"Latvijai ir ļoti laba iespēja attīstīt savu potenciālu, bet nevar tūristu atvest uz šejieni un nedomāt par ceļiem, par to, vai ir automašīnu nomas, vai ir pietiekami kvalitatīvas apmešanās un ēdināšanas vietas," sacīja Rūcis.
Viņš iesaka, ka Latvijai vajadzētu arī pieturēties pie viena stabila zīmola. "Ja zīmols tiek mainīts ik pa trīs gadiem, tas tūristiem nerada pietiekamas asociācijas ar konkrēto valsti. Tūristi uzticas zīmolam un tam, ko par to saka," skaidro tūrisma izstādes "ITB Berlin" vadītājs.
Lai Latvijai piesaistītu tūristus - jāsakārto infrastruktūra
Lai piesaistītu vairāk tūristu, Latvijai aktīvāk jāpievēršas infrastruktūras sakopšanai un jārada apstākļi, lai iebraucēji apskata ne tikai Rīgu, bet arī citas Latvijas pilsētas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.