Visam ir domino efekts, un izrādās, ka mazāk ir vairāk, – pārdomās par mūziku, dzīvi un prasmi klausīties dalās pasaulslavenā sitaminstrumentāliste Evelīna Glenija
"Ar Lorku es jūtos ļoti droši, jo man ir ļoti, ļoti liela skaidrība par to, kas tur ir rakstīts," saka režisors Vladislavs Nastavševs, kurš nevēlas nomierināties un atražot
Stulbs neesmu, un man ir risinājums. Režisors Regnārs Vaivars pieņem Dailes teātra lielās skatuves izaicinājumu un ir izdomājis, kā pārvarēt objektīvās grūtības
19. maijā plkst. 19 kinoteātrī _Splendid Palace _notiks Latvijas Arhitektūras gada balvas pasniegšanas ceremonija, kurā starp labākajiem tiks sadalīti Zelta un Sudraba ananasi (vairāk informācijas www.latarh.lv).
"Es nekādā ziņā nevarētu rakstīt somu literārajā valodā. Man tajā nenāca ārā dzejoļi," saka viena no populārākajām dzejniecēm Somijā Heli Lāksonena. Guntars Godiņš, atdzejojot viņas dialektā rakstītos dzejoļus, radījis jaunu valodu – Heli valodu
Ronalds Briedis: manā uzmanības lokā, pirmkārt, bija Rietumu cilvēkam pazīstamās popkultūras zīmes, kas no Āzijas telpas ir ienākušas pie mums un sākušas dzīvot patstāvīgu dzīvi
Amerikāņu aktieris Roberts Daunijs juniors jau vairākus gadus atrodas pelnošāko sava aroda pārstāvju topa augšgalā. Lielu daļu no iespaidīgā atalgojuma viņam nesusi dalība Marvel komiksu ekranizācijās.
Fotogrāfs Uldis Briedis Rīgas Fotogrāfijas biennāles izstādē Restart atskatās uz 41 gadu senu ceļojumu, kurā tika apzinātas latviešu kolonijas Krievijā
Rakstnieci Gundegu Repši trīs gadus nodarbinājis padomju okupācijas pirmais gads, kas iekausēts romānā Bogene. No sākotnēji 400 lappušu biezā manuskripta grāmatā iekļuvušas mazāk par diviem simtiem
"Es tikai pēdējā desmitgadē, piecgadē sāku apzināties, ka esmu mākslinieks. Tas bija kaut kas tāds, pēc kā var tikai tiekties, uz ko būt ceļā," apgalvo gleznotājs Ivars Heinrihsons
Nav jāsajūsminās par lasīšanu kā tādu, svarīgs ir pats lasītais, un tas attiecas tiklab uz bērniem, kā pieaugušajiem – saka igauņu rakstniece un māksliniece Pireta Rauda
Režisors Andrejs Žagars pirms debijas uz Dailes teātra lielās skatuves dalās pārdomās par Antonu Čehovu, sev labi zināmajiem operas režijas paņēmieniem un ieskicē nākotnes ieceres
Tās nav filmas, tie ir skaņdarbi – saka franču režisors, rakstnieks un vijolnieks Bruno Monsenžons, kurš filmās un grāmatās portretējis XX gadsimta ģēnijus
Visus Ineses Zanderes pēdējā laikā radītos un topošos darbus vienā intervijā apskatīt nemaz nav iespējams. No visa radošā izvirduma KDi izvēlējās vaicāt par tikko izdevniecībā Neputns izdoto literāro dienasgrāmatu Kuģa žurnāls un libretu Ērika Ešenvalda operai Iemūrētie, kas pirmizrādi Latvijas Nacionālajā operas un baleta teātrī piedzīvos 19. maijā.