Štruntīga tagadne un biedējoša nākotne – Jaunais Rīgas teātris sezonas sākumā divas reizes pievēršas autoru tandēma Jaeles Ronenas un Dimitrija Šaada dramaturģiskajai produkcijai
Komponista Zigmara Liepiņa 70 gadu jubilejas koncerts Latvijas Nacionālajā operā pierāda – viņš ir lielās formas meistars, kurš labi jūt laiku un precīzi vada mūzikas attīstību.
Režisora Georgija Surkova pievēršanās latviešu autoru šausmu stāstiem Daugavpils teātrī ir intriģējoša, taču ne visiem ir atrasti iedarbīgi izteiksmes līdzekļi
Kinoteātru repertuārā vēl ir jāpaspēj noķert divas svarīgas unļoti atšķirīgas parādības – Uģa Oltes spēlfilmu Upurga un Ivara Selecka dokumentālo filmu Zemnieki
Tēlnieces Leas Dāvidovas-Medenes portretistes talants atklājas līdzsvarā starp individualizāciju, kas ļauj nekļūdīgi atpazīt latviešu kultūras ikonas, un modernisma pieredzē sakņotu kubistisku vienkāršojumu
Ukraiņu rakstnieka Serhija Žadana romāns Internāts ir grāmata, kas bija jālasa tās uzrakstīšanas laikā, taču vēl jo vairāk tā ir jālasa pašlaik. Paturot prātā, ka jebkurš svešs stāsts var kļūt par mūsējo
Rīgas Starptautiskā kinofestivāla Riga IFF programmā nacionālo pirmizrādi piedzīvo trīs Latvijas filmas, kuras arī ārpus festivāla ir vērts uzmeklēt kinoteātru repertuārā.
Režisora Alvja Hermaņa jauniestudējums Žižeks. Pītersons. Gadsimta duelis ne tikai reflektē par mūsdienu pasaules nozīmīgākajām problēmām no atšķirīgiem skatpunktiem, bet arī praksē izmēģina manipulācijas ar skatītājiem.
Klēras van Kampenas luga Farinelli un karalis Viestura Kairiša režijā Dailes teātrī iestudēta kā atdzīvojusies glezna, kurai tomēr pietrūkst dzīvības spēka
Birutas Baumanes izstāde Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā ir uztverama kā pastāvīgās ekspozīcijas tuvplāns un atkalredzēšanās ar pazīstamu mantojumu
Laikmetīgās mākslas festivāla Survival Kit 13 izstāde Putniņu vajag noķert cenšas atainot nepakļaušanos vardarbībai dažādos laikmetos un režīmos un izcelt tās pretošanās prakses, kam piemīt mākslas forma
Iepriecina un pārsteidz Mirdzas Zīveres spēja dziedāt tieši
tāpat kā pirms gadiem četrdesmit vai vēl vairāk – tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc ir jādzird viņas un Zigmara Liepiņa koncertprogramma Par svarīgo