Suņu meitenes Lotes piedzīvojumu trešā sērija ir tikpat krāsaina kā iepriekšējās, grodāk uzbūvēta un asprātīgi ierunāta, savukārt pārsteigumu skatītājiem sagādā filmas izrādīšanas modelis
Jaunākajā teātra trupas Kvadrifrons izrādē Zvēri ir nemierīgi izspēlēta versija par Dmitrija Šostakoviča pēdējo nakti, taču iestudējuma akcents nav biogrāfiskuma virzienā
Fotogrāfa Gunāra Bindes izstādei Sv. Pētera baznīcā ir retrospektīvs raksturs – 130 fotogrāfijas aizsāk neskaitāmus stāstus, kas savijušies ap autora garo mūžu
Režisora Mihaila Gruzdova Dailes teātra Kamerzālē iestudētās izrādes Smilšu cilvēciņi varonēm vairāk par medikamentiem ir vajadzīga rehabilitējoša runāšanas kūre
Elmārs Seņkovs iestudējis dziedinošu izrādi visvairāk jau laikam savas paaudzes vīriešiem – 30+, tiem, kuru tēvi sarūpēja Latvijai atmodu, bet bieži aizmirsa par savējo
Vēl pirms atklāšanas izstāžu zāles Arsenāls Radošajā darbnīcā Vikas Ekstas, Līgas Spundes un Annas Ceipes kopīgā izstāde Melos dažādu iemeslu dēļ šķita intriģējošs mākslas notikums
Dona Žuana pusmūža krīzi Valmieras teātra izrādē Valoņas nakts režisors Rolands Atkočūns risina galvenokārt dekoratīvi, diezgan pavirši izturoties pret Ērika Emanuaela Šmita lugu
Kopš Nacionālā teātra Lielās zāles aizvadītā gada noslēdzošās pirmizrādes Cīrulīši pagājuši jau divi mēneši, bet abus tēlotāju sastāvus izdevās noskatīties tikai tagad. Un skatītāji izrādi ietinuši tik siltā mīlestības segā, ka vērts par to parunāt plašāk arī tad, ja jaunas izrādes jau sastājušās rindā
Mākslinieču Ievas Maurītes un Zīles Ziemeles gleznas ir ieturētas radnieciskā emocionālā tonalitātē, tomēr ir krasi atšķirīgas formātā un izteiksmes līdzekļu klāstā
Mazinot Bernarda Šova patosu nevienlīdzības jautājumos, Valmieras Drāmas teātra izrāde Pigmalions mēģina stūrēt salonkomēdijas virzienā, bet jūtu ķīmijas varoņiem trūkst
Gleznotāja Biruta Delle, kuru nu jau pirms piecpadsmit gadiem rīkotas retrospekcijas sakarā gadījās nosaukt par autsaideri un klasiķi vienlaikus, piedāvā jaunu jubilejas izstādi, kas ļauj ielūkoties pēdējo gadu veikumā
Satriecošs stāsts par eksistenciālo trauslumu. Rakstnieka Dāvida Grosmana romāns Bārā ienāk zirgs nostāda lasītāju aci pret aci ar vērā ņemamu ienaidnieku – humora abpusgriezīgumu