Valmieras teātra rudens repertuāra piedāvājumā ir visai atšķirīgi darbi – uz apcerīgumu orientētais Fantočini noslēpums un mazohisma tēmu rotaļīgi apspēlējošā Venēra kažokādā
Viktors Peļevins romānā Čapajevs un Tukšums velk paralēles starp budisma metafiziku un eksistenciālo haosu, kāds Krievijā valda gan pilsoņu kara laikā, gan deviņdesmitajos
Neparastais aktieru salikums ir galvenais āķis, ar ko vilina Maksima Durņenkova lugas Karš vēl nav sācies iestudējums Ļeras Surkovas režijā Mūzikas namā Daile
Jaunajā izstādē gleznotājai Daigai Krūzei ir izdevies panākt vēl vairāk rotaļīguma, brīvības, jūsmas par kaut ko mūsu daudzveidīgajā pasaulē ieraudzītu
Koncertuzvedumu cikla Latvijas gredzens vainagojums – kinokoncerts Vēstures palos – apliecina Zemgales un visas Latvijas cilvēku spēku un mīlestības sīkstumu
Izstādē Kurš kuram draugs? Dzīvnieku attēlojums mākslā viss atbilst pieaugušo priekšstatiem par to, kā aizraut bērnus ar mākslu, izmantojot viņiem pazīstamus sižetus
Vienpadsmitā simtgades filma Kurts Fridrihsons prasa no skatītāja vērīgu uzmanību un prasmi orientēties daudzveidīgos un spilgtos mākslinieciskos tēlos un paņēmienos
Poētiskajai lekcijai Veidenbaums un Veidenbaums. Divi brāļi vairāk ir dialoga forma – Vilis Daudziņš un Mārtiņš Meiers nesludina no katedras, bet atgādina zināmas, lasītas un arī aizmirstas lietas