Sociālo pārmaiņu nospiedumi un identitātes mītu atblāzma divās ekspozīcijās Mūkusalas mākslas salonā – fotogrāfa Ivara Grāvleja izstādē Outlet un kolekcijas skatē Nacionālais paviljons
Tenesija Viljamsa lugas Jaunības putns ar saldo balsi iestudējums varētu trāpīt mūsdienās aktuālā tematā par konservatīvās liekulības uzvaru, ja vien režisoram būtu skaidrs, ko ar šo materiālu iesākt
Latvijas skolas somas projektam veidotais iestudējums Tikšanās vieta – Rīgas pilsētas II teātris katram skatītājam ir atšķirīgs, jo austiņās var pārslēgt četrus dažādus komentārus par notiekošo uz skatuves
Kinorepertuāra "sezonas produkts" nav nekāds lamuvārds, tas ir specifisks kino žanrs, kuram režisors Māris Martinsons ķēries klāt, sakarinot scenārija egles zaros spožus tipāžu bumbuļus
Lietuviešu rakstnieces Kristinas Sabaļauskaites romānu cikls Silva rerum ir unikāls ar to, ka itin visos romānos trūkst skaidri izteiktu dialogu un nav vienotas sižeta līnijas
Jaunā Rīgas teātra topošie aktieri necenšas pārsteigt ar sarežģītu uzdevumu veikšanu, bet atklāj savus priekšstatus par Jāņa Akuratera Kalpa zēna vasaru
Rozes Stiebras filma Saule brauca debesīs ir revolūcija. Protams, dziedošā revolūcija, kā jau tas Latvijā notiek, un tomēr – radikāls un ļoti nepieciešams pavērsiens
Režisora Ginta Grūbes dokumentālajā filmā Lustrum ir gan aktuāli vēsturiskas, gan kinematogrāfiskas kvalitātes – tā ir filma, nevis televīzijas raidījums
Divos vakaros Arēnā Rīga izskanējusi rokopera Lāčplēsis ar simfonisko orķestri un Latvijas valsts simtgadi ieskicējošas dziesmas. Svētki ir iekustināti un gaida turpinājumu