Beļģijas pilsētas Haseltas muzejā z33 ir atklāta Daigas Grantiņas personālizstāde Četras ēnas puses, kas iezīmē autores mākslinieciskā redzējuma virziena maiņu
Izrāde Valmieras puikas Valmieras teātrī risina dramaturģei Ancei Muižniecei aktuālo feministisko diskursu, 1905. gada revolūcijas noskaņas atstājot otrajā plānā
Kurš būtu domājis, ka Kundri Riharda Vāgnera operā Parsifāls kļūs par Elīnas Garančas karjeras brieduma posma interesantāko lomu! To pierāda Vīnes Valsts operā Lieldienās notikušās izrādes
Pateicoties titāniskajam aktieru darbam un enerģijai, kas straumēm plūst no skatuves un ekrāniem, jauniestudējums Meistars un Margarita ir Dailes teātra veiksme
Beidzot arī Latvijā uz ekrāniem nonāk režisora Dāvja Sīmaņa spēlfilma Marijas klusums, kas jau atzīmēta starptautiskajā arēnā – tā ir saņēmusi ekumeniskās žūrijas balvu Berlīnes kinofestivālā
Izstāde Starp mums viss labi ir tikai aisberga redzamā daļa arī Latvijas sabiedrībā nobriedušajām nopietnajām ambīcijām darīt galu LGBTK+ naratīvu atstumtībai no kopējās kultūras vēstures
Stāvizrāde par "novecojuša, bet ne veca" vīrieša un aktiera izaicinājumiem ar neslēptām atsaucēm uz paša Ģirta Ķestera pieredzi apceļo Latvijas kultūras centrus.
Jaunā Rīgas teātra rekonstruētās ēkas atklāšanas izrāde Sapņu tulkotāju sekta ir visas trupas mijiedarbība, un skatītāji kļūst par rituāla lieciniekiem
Ilmārs Blumbergs savos zīmējumos tiecās izgaismot nevis to, ko ieraudzījis, bet to, kas viņā ir nogulsnējies, atstājis nospiedumu un pārtapis mīklainos tēlos
Patiešām apbrīnojami, kā Liepājas teātra kolektīvs iemieso
tādas mūslaikos apšaubītas vērtības kā vīrišķība un
patriotisms, nekļūstot banāls vai patētisks
Nākotne ietekmē pagātni. Bavārijas Valsts operā Minhenē ir tapis Mečislava Veinberga operas Pasažiere jauniestudējums, ko veidojis teātra muzikālais vadītājs Vladimirs Jurovskis un režisors Tobiass Kracers. Izrāde paver jaunu lappusi šīs operas interpretācijas vēsturē
Mākslinieces Rasas Jansones protesta asmens viņas jaunākajā izstādē ir vērsts pret koncepciju, ka "bērns ir viss, bet māte ir vien trauks, ligzda, ala, kur šim bērnam izaugt".
Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra un tā galvenā diriģenta Tarmo Peltokoski jaunākā programma, kurā skan Mālers, Rahmaņinovs un Lutoslavskis, pretstata simfonisko dziļumu un pianisma rotaļas