Režisores Daces Pūces debija Rīgas Krievu teātrī ar muzikālu izrādi Robins Huds vienlaikus piedāvā daudz triku, specefektu un apzināti arhaisku estētiku
Kristīne Ulberga romānā Zem kupola ar abpusgriezīga asmens ironisko nežēlīgumu dokumentē savas un ne tikai savas paaudzes katastrofālo nespēju uz tuvību
Gerda Lapoškas debija režijā Pelēka vasara, saulaina ziema ar vieglu nostalģiju seko līdzi jauna rakstnieka tapšanas stāstam, smeļoties iedvesmu franču 60. gadu jaunā viļņa kino estētikā
Otrais latviešu mūzikas lielkoncerts Mežaparka Lielajā estrādē atgādina, ka mums ir daudz labu dziesmu, kam jāskan, lai dzīvotu. Ne vien dziesmas, bet arī mēs paši
Zalcburgas festivālā skan divas Džuzepes Verdi operas, kas ir balstītas Viljama Šekspīra dramaturģijā. Savos iestudējumos režisori Kšištofs Varlikovskis un Kristofs Martālers izmanto atsauces uz kinoklasiku
Valmieras vasaras teātra festivāla mērķauditorijas amplitūda aptver gan bērnus no divu gadu vecuma, gan jauniešus un viņu vecākus. Iespēju izvēlēties bija daudz
Grupas Zodiaks atgriešanās koncertā piedzīvotais attaisno vairāku gadu desmitu gaidīšanu. Dzied Maija Lūsēna un Zigfrīds Muktupāvels! Kad gan vēl, ja ne tagad?
Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā līdz 15. oktobrim būs skatāma izstāde Tikai neraudi! Feministiskie skatījumi Latvijas mākslā. 1965–2023, kurā ir pārstāvēta gandrīz piecdesmit mākslinieču daiļrade
Valmieras vasaras teātra festivālā spēcīgi izskan bērnu un jauniešu draudzības tēma, kas slēpj arī sāpīgus izaicinājumus un spēju pārvarēt aizvainojumus
Rīgas Krievu teātra izrāde Ar balles kurpēm Sibīrijas sniegos, kas iestudēta pēc Sandras Kalnietes grāmatas motīviem, ir stāsts par to, ka cilvēks visur un vienmēr ir cilvēks – raud un smejas, baidās un garlaikojas
Atziņa, ka kaut ko ieraudzīt var tikai rīkojoties – gan burtiskā nozīmē, gan domāšanas laukā –, noderēs ne tikai Cēsu Mākslas festivāla viesiem, bet arī jebkuru citu mākslas notikumu interesentiem