Režisora Gata Šmita izrādes Meklējot Spēlmani fokuss ir negaidīts, oriģināls un iepriecinošs – nevis restaurēt reiz bijušu un zudušu teātra notikumu, bet gan pētīt personības, zīmes un apstākļus, kas netieši šo notikumu izraisījuši.
Jauniestudējumā Uz Akapulko, kundze! režisors Edmunds Freibergs nopūš putekļus XX gadsimta
70. gadu komēdijas formā jau ietvertajam feministiskajam vēstījumam.
Ilmāra Šlāpina krājums Es nemāku, komatus aicina par katru dzejoli domāt kā par atsevišķu un suverēnu vienību, kas tajā iztirzāto motīvu cenšas izsmelt bez atlikuma.
Ar šādu uzrunu mūzikas producents Ralfs režisora Andra Gaujas filmā Nekas mūs neapturēs vēršas pie "savām sievietēm", un būtu dīvaini, ja tas nenovestu pie attiecību samezglojuma.
Režisora Valtera Sīļa jauniestudējumā Finlandizācija Nacionālajā teātrī lielie jautājumi tiek uzdoti ļoti skaidri. To varētu dēvēt par tādu kā dokumentālo eksistenciālismu.
LNSO pirmie sezonas koncerti apliecina orķestra labo māksliniecisko formu un pārsteidz ar atklājumiem sadarbībā ar vijolnieku Franku Pēteru Cimmermani un diriģentu Tadeušu Voicehovski.
Imanta Kalniņa operas Spēlēju, dancoju jauniestudējumā režisore Laura Groza-Ķibere pierāda, ka ir iespējams pārliecinoši apvienot simbolisko un sadzīvisko.
Rejs Kūnijs. Neiespējamā misija. Dailes teātris. Režisors Dž. Dž. Džilindžers. Lomās: Artis Robežnieks, Rēzija Kalniņa, Vita Vārpiņa, Lauris Subatnieks, Andris Bulis, Gints Andžāns un Mārtiņš Upenieks. Tuvākās izrādes 6., 15., 16., 29. oktobrī, 6., 7., 15., 16. novembrī.
Helēna Heinrihsone un Marko Meetamms ir latviešu un igauņu mākslas klasiķi, un katrs savā veidā iemieso tās īpašības, kas ir raksturīgas vispārpieņemtajiem priekšstatiem par abu valstu mākslas ievirzi
Galvenais režisores Ināras Sluckas jauniestudējuma Katls izaicinājums ir apjomīgais literārais materiāls un tā autors – kinorežisors un rakstnieks Aivars Freimanis ar savu īpašo māksliniecisko valodu