Kopš Nacionālā teātra Lielās zāles aizvadītā gada noslēdzošās pirmizrādes Cīrulīši pagājuši jau divi mēneši, bet abus tēlotāju sastāvus izdevās noskatīties tikai tagad. Un skatītāji izrādi ietinuši tik siltā mīlestības segā, ka vērts par to parunāt plašāk arī tad, ja jaunas izrādes jau sastājušās rindā
Mākslinieču Ievas Maurītes un Zīles Ziemeles gleznas ir ieturētas radnieciskā emocionālā tonalitātē, tomēr ir krasi atšķirīgas formātā un izteiksmes līdzekļu klāstā
Mazinot Bernarda Šova patosu nevienlīdzības jautājumos, Valmieras Drāmas teātra izrāde Pigmalions mēģina stūrēt salonkomēdijas virzienā, bet jūtu ķīmijas varoņiem trūkst
Gleznotāja Biruta Delle, kuru nu jau pirms piecpadsmit gadiem rīkotas retrospekcijas sakarā gadījās nosaukt par autsaideri un klasiķi vienlaikus, piedāvā jaunu jubilejas izstādi, kas ļauj ielūkoties pēdējo gadu veikumā
Satriecošs stāsts par eksistenciālo trauslumu. Rakstnieka Dāvida Grosmana romāns Bārā ienāk zirgs nostāda lasītāju aci pret aci ar vērā ņemamu ienaidnieku – humora abpusgriezīgumu
Boriss Lurje un kustība NO!art ietver spēcīgu pretstatu prastai provokācijai provocēšanas dēļ, tāpēc muzejā Rīgas birža notiekošajā izstādē redzamais nav tikai nihilistisks dekonstrukcijas žests
Latvijas skatītājam kopš 90. gadiem labi pazīstamā Māršas Normenas luga Ar labu nakti, māt Dailes teātrī neatbild uz jautājumu, vai pašnāvība tiešām ir neizbēgams galvenās varones problēmu risinājums
XX gadsimta portretu skaits ir milzīgs, tas liecina par mākslas spēju apgūt jaunas funkcijas, kuru veikšanai mimētiska līdzība nav vienīgais un pat ne galvenais instruments