Šķiet, ka Oskara Vizbuļa grāmatas Pēcjēzus vecuma sviests uzstādījums ir vārgi un skumji pasmieties par savu dzimuma un vecuma krīžu grotesku pašstigmatizāciju
Jauno klasiskās mūzikas festivālu Rīga Jūrmala ar pieciem koncertiem trijās dienās atklāja Bavārijas Radio simfoniskais orķestris, vijolnieks Julians Rahlins un izcili pianisti Rūdolfs Būhbinders, Luks Geņušs un Mārtins Džeimss Bārtlets
Izstādē Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā piedāvāta Hildas Vīkas darbu izlase no 20. gadu beigām līdz 50. gadiem. Viņas zīmējumos un akvareļos pavīd intriģējošas līdzības ar Eiropas vecmeistariem
Projekts Labrys sākotnēji rada sajūtu, ka skatītājs varētu atšifrēt dejotāju trajektoriju maģiju, taču notiek kas cits – ikviens sēdošais kļūst par pilnībā neizprotamas mistērijas sastāvdaļu
Režisors Ģirts Šolis ar iestudējumu Brīvības garša sūta sveicienus arī savai jaunībai, bet ar nostalģiju, pašironiju un simpātiskiem jauniešiem izrādei tomēr nepietiek
Izrāde Armastus aicina bez stereotipiem ļauties emocijām un atgādina, ka piepildīt savas vēlmes var jebkurā vecumā – kaut vai mīlēt un mīlēties zem galda sabiedriskā vietā
Antona Čehova lugas Ķiršu dārzs jauniestudējumā Liepājas teātrī režisore Dita Lūriņa nav aizgājusi prom no Čehova. Citātu, metaforu un vērojumu kopums ir ļāvis atrast izrādei sava veida vispārinājumu, kas atbilst viņas ieteiktajam lugas žanra apzīmējumam "rēgu sonāte"
Dailes teātra jauniestudējumā Bīstamie sakari režisors Jans Villems van den Boss aizrautīgi un vērienīgi inscenē, taču aiz varoņu manierēm tikai brīžam pazib viņu patiesā būtība
Režisora Intara Rešetina Dailes teātrī iestudētās izrādes Dēls centrā ir emocionāli – dažbrīd arī fiziski – nežēlīga tēva un dēla divkauja, kurā abas puses nepārtraukti zaudē