Itāļu rakstnieka Džākomo Macariola autobiogrāfiskais darbs
Mans brālis ķer dinozaurus ir vēstījums par mūsu spējām pieņemt atšķirīgo, mulsinošo un nesaprotamo
Režisores Lienas Šmukstes Daugavpilī iestudētās izrādes Pie
klusiem ūdeņiem varones īstai pašatklāsmei var ļauties tikai
uzticamā kompānijā – savā un skatītāju lokā
Vijas Zariņas glezniecības trajektorija atklāj pašattīstību
no dekoratīvas stilizācijas līdz izteiktāku dabiskuma efektu radīšanai vienlaikus ar izteiksmes līdzekļus reducējošu minimālismu
Režisora Matīsa Kažas debijas izrāde Maigā vara ir vērtīga tieši tāpēc, ka nedala cilvēkus melnbalti labajos un sliktajos un nesniedz pareizās atbildes
11. novembrī Rīgas koncertzālē Palladium notika repera anša koncerts, kas pārsteidza ikvienu klātesošo. Apzīmējums "koncerts" gan tam ir par šauru – to labāk dēvēt par notikumu, kas ir daudzšķautņains un noslīpēts kā briljants
Aktrise Čulpana Hamatova Jaunā Rīgas teātra izrādē
Kurlmēmo zeme ir kā tilts starp filmu, kuru viņa skatās un
komentē un kura vēsta par 90. gadu bandītisko Krieviju, un
šodienas Latviju, kas ir kļuvusi par patvērumu Čulpanai
Režisora Viestura Kairiša Dailes teātrī iestudētā fantāzija Spīdolas nakts par Raiņa attiecībām ar paša radītajiem literārajiem tēliem un sabiedrību aktualizē jautājumu par vēsturiskas personības un tās pausto ideju pārvērtēšanu mūsdienās
Ingus Baušķenieks un draugi Rīgas Laika Muļķu mājas koncertzālē nospēlē izcilu koncertu 11. novembrī. Programma īsa, bet ļoti piesātināta, un mums gribas vēl
Valmieras teātra jauniestudējuma Atraitnes dēls autori ir radījuši radikālu, mākslinieciski mērķtiecīgu konceptu, kas risina Mātes un Dēla attiecības ģimenē, kurā nav Tēva
Dziedātāja Intara Busuļa jaunais albums Spēlē savā burvju flautā ir perfekts līdz pēdējai skrūvītei kā jauns BMW auto, taču tajā netrūkst arī asprātības un pašironijas
Režisora Regnāra Vaivara izrāde Suņu ciema Nelaimes lācis reflektē par vardarbības ietekmi uz cilvēka pašcieņu un vērtību sistēmu, turklāt – caur reliģiskas morāles prizmu