Saistošā, viegli lasāmā valodā autore atklāj pārdotspējīga mājaslapu satura nozīmi un instrumentus, kam ir īpaša loma mājaslapu un to satura izveidē.Linda uzsver: lai gan nav viena "vispareizākā" veida, kā rakstīt tekstus mājaslapai vai interneta veikalam, ir zināmi principi, kas jāievēro, lai pēc tam nenāktos visu pārstrādāt un nesanāktu kā sakāmvārdā "Skopais maksā divreiz". Šos principus viņa izklāsta grāmatā, sniedzot idejas, ierosmi un priekšstatu par nozares tendencēm un labo praksi.Grāmata ir īpaša arī ar to, ka tajā galvenokārt aplūkotas Latvijas uzņēmumu mājaslapas, līdz ar to izdevuma saturs un būtība pilnībā atbilst vietējai situācijai. "Latvijā bieži notiek tā, ka, domājot par mājaslapas izveidi, netiek uzdots svarīgais jautājums: kāpēc? Taču ir skaidri jāformulē, kāds ir mājaslapas mērķis, jo atbilde uz šo jautājumu var pilnībā mainīt mājaslapas konceptu, struktūru, dizainu un saturu," stāsta Linda Kimeiša.Latvijā internetu lieto aptuveni 70% iedzīvotāju, un 89 % no šiem lietotājiem vismaz reizi dzīvē kaut ko ir iegādājušies internetā. Šie skaitļi liecina, ka Latvijas uzņēmējiem ir vērts cīnīties par potenciālo klientu uzmanību internetā. Kā saka grāmatas autore - saturs ir uzņēmēju labākais draugs, lai prezentētu preces un pakalpojumus internetā.Grāmata Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām noderēs gan uzņēmumu vadītājiem, gan komunikāciju un mārketinga speciālistiem, kuri veido vai uzlabo mājaslapas, atjauno informāciju un plāno pārdošanas akcijas internetā. Grāmata būs aktuāla arī tiem, kuri šos darbus uztic citiem. Aplūkotie piemēri un sniegtās idejas ļaus labāk izprast, kādiem kritērijiem jāatbilst mūsdienīgai mājaslapai un ko sagaidīt no profesionāliem tekstu autoriem. Grāmatas mērķauditorijā ietilpst arī komunikācijas, mārketinga un sabiedrisko attiecību studenti un pašnodarbinātie, kas vēlas izveidot mājaslapu, lai plašāk reklamētu un veiksmīgi pārdotu savas preces un pakalpojumus.Linda Kimeiša ir viena no pirmajām interneta satura ekspertēm Latvijā. Konsultējusi uzņēmumus interneta komunikāciju jautājumos Latvijā, ASV, Apvienotajā Karalistē, Norvēģijā un Beļģijā. Paralēli darbam pie mājaslapu izveides uzņēmumā Wit Berry Linda lasa lekcijas un vada seminārus gan par interneta veikalu un mājaslapu satura izveidi, gan par komunikāciju internetā.
Izdota pirmā grāmata Latvijā par mājaslapu satura izveidi
Apgāds Zvaigzne ABC laidis klajā Lindas Kimeišas grāmatu Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām - pirmo latviešu valodā sarakstīto darbu par interneta mājaslapu satura veidošanu.Linda Kimeiša nav sausa teorētiķe: grāmatas pamatā ir viņas darba pieredze šajā nozarē un pasaules tendences satura mārketingā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.