Kaut sūdzības no pasažieriem netika saņemtas, turklāt vilciens galamērķī ieradies noteiktajā laikā, uzņēmuma vadība par notikušo jutusies gana vainīga, lai publiskotu atvainošanos: "Mēs ļoti atvainojamies par nopietnajām neērtībām, ko radījām saviem klientiem."
Kompānija norādīja, ka "personāls, visticamāk, kārtīgi neaplūkoja grafikā noteikto izbraukšanas laiku", un uzsvēra, ka darbiniekiem pieteikts darīt visu, lai šāda situācija neatkārtotos.
Ja arī atradās kāds pasažieris, kas nokavēja vilcienu šo 20 sekunžu dēļ, līdz nākamajam vilcienam bija jāgaida vien četras minūtes.
Jāatgādina, ka Japānā šāda situācija nav neierasta - sabiedriskā transporta kompānijas mēdz atvainoties pat par vienas minūtes kavēšanos. Tiesa, monētai ir arī otra puse - centieni punktualitāti stādīt augstāk par visu pārējo ir noveduši arī pie traģiskām sekām. Tā 2005. gadā ar pasažieriem pilns vilciens noskrēja no sliedēm un ietriecās daudzdzīvokļu namā - mašīnists bija pārsniedzis ātrumu, lai atgūtu zaudēto laiku, vilcienam atejot ar pusotras minūtes nokavēšanos. Toreiz traģēdijā gāja bojā vairāk nekā 100 cilvēku.
Hronoss