Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

CSDD: Ideja veikt auto tehnisko apskati servisos nav loģiska

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
AUTOSKOLA MUSTANGS
A
Laimē 25 latus vērtu sertifikātu apmācībai autoskolā "MUSTANGS"! Nospied "Like" mūsu Facebook lapā Mustangs Autoskola (http://www.facebook.com/MustangsAutoskola), spied "Share" uz šo publikāciju UN ATSTĀJ HUMORISTISKU KOMENTĀRU, ATBILDOT UZ JAUTĀJUMU: "KĀPĒC JUMS IR NEPIECIEŠAMA AUTOVADĪTĀJA APLIECĪBA?"! Nenokavē! Konkursa noslēgšanas datums 12.10.2012. Pirmie TRĪS dalībnieki ar augstāko balsu skaitu par savu komentāru laimēs 25 latus vērtu sertifikātu! Dāvanu sertifikāts ir derīgs līdz 15.11.2012. (Piedalās izlozē tikai tie, kas nospieda LIKE uz mūsu LAPAS, nospieda SHARE uz šo publikāciju un uzrakstīja KOMENTĀRU) Kā arī ir iespējams laimēt sertifikātu apmācībai autoskolā "MUSTANGS" arī mūsu Draugiem.lv lapā: http://www.draugiem.lv/mustangs/ Sekojiet mums! ;)
x
x
Kanada tehnisko apskati veic tikai autoservisa, nesaprotu kapec CSDD to uzskata par nelogisku.
Luckie
L
That really captures the spirit of it. Thanks for ptosnig.
Nishu
N
agne Lapkritis 17 d, 2009Aš pritarčiau numonoei, kad moteriška pavardė su galūne -ė tikrai neslepia moters padėties, priešingai, ją atskleidžia. Pasirinksiu vieną ar kitą galūnę, o galbūt pasiliksiu mergautinę manau, šitie dalykai dar labai priklauso ir nuo to, kokia yra vyriška pavardė. Nėra lengva atsisveikinti su pavarde ir vadintis kitaip.Jei jau imi vyro pavardę, tai norisi, kad ji tau patiktų. Ir jei galūnė -ė, gali naują pavardę moteriai padaryti kiek patrauklesnę, malonesnę ir priimtinesnę jai pačiai,kodėl gi ne?
anslovs
a
visa šī CSDD apskates sistēma ir fufelis naudas plūsmas ģenerēšanai un kontrolei, plus atbalsts autoražotājiem, spiežot pirkt aizvien jaunus autiņus.... Cik lietderīga ir šāda CSDD kontrolēta apskate var redzēt vai apjaust iedziļinoties šādās tēzēs.... auto tehniskā gatavība.... nekur neesmu redzējis/atradis tādu statistiku, kur būtu analizēta transporta līdzekļa tehniskā kārtība avārijas gadījumā....no šejienes vnk smieklīgi ir CSDD apgalvojumi, ka pateicoties šai sistēmai samazinājies bojā gājušo skaits uz ceļiem.... Kontroles funkcija... ko tad īsti viņi kontrolē, pakrata ritošo daļu, pārbauda bremzes un gaismas, jā atgāzes...lai piespiestu prikt jaunu auto....vairāk nekas viņus neinteresē, nē atvainojos, rūsas caurums korpusā, kas ļoti ietekmē braukšanas drošību..:) Piemēram tādi bojājumi, kā amortizātori netiek izskatīti. Pašām bija gadījums, ka īsi pirms apskates norāvu bedrē priekšējam amītim galu, ritenis pat šķībi stāvēja un stūri vilka uz malu, bet tas nebija iemesls neiziet tehnisko apskati, jo tas neesot paredzēts testam...:) Servisu atbildība..... Nevajag pat ļoti sertificētu servisu, bet normālu privātu meistaru, kurš dzīvo no savu klientu loka un atbild par savu darbu, jo citādi pie viņa neviens nebrauks....es regulāri pirms apsaktes braucu pie tāda, viņš visu izdara, ritošo daļu pārbauda, bremzes pārbauda un gaismu arī .....un ne reizi nav bijis prakola uz CSDD kratekļa...bet par testu tagad maksāju divas reizes arī CSDD paņem par nevajdzīgu lietu..... tāpēc atrunas par : kontroli, labo ietekmi, utt..ir pilnīgs bulšits ar mērķi tieši paturēt naudas plūsmas kontroli un lobēt ražotājus /auto tirgotājus... tas tā, IMHO
hmm
h
Man nelikās pietiekoši pamatots viedoklis, ka dārgāk ir pārbaudīt servisus, jo ar tādu iemeslu varētu likvidēt visu privāto uzņēmējdarbību, jo valstij tas tomēr ir jākontrolē... Mīnuss jebkurai valsts pārbaudei ir kukuļdošana - tā nestrādā korumpētā valstī. Ja nevienam ne par ko nav jāatbild, tad pārbaudes iznākumu var mainīt, dodot darbiniekam kukuli, kuram, iespējams papildus ienākums mazāk apmaksātā valsts darbā ir papildus motivācija kaut ko darīt... Ja UK var sarunāt ar servisa īpašnieku(un tāda iespēja tiešām pastāv), ka šis izlaiž cauri sagrabējušu auto(MOT UK maksā 30 mārciņas - nezinu cik Latvijā, bet diez vai Ls20 par TA), tad policijai noķerot šādu auto un veicot pārbaudi šī servisa īpašnieks maksā sodu un varbūt arī darbības licenci, tāpēc viņš ir ieinteresēts arī salabot šo auto(par maksu, protams). Ja Latvijā privātais spēj piedāvāt par atbilstošu maksu veikt TA, tad jau protams ir ok. Vispār jau milzīgākā Latvijas autosatiksmes drošība ir bez vadītāja apliecības braucoši autobraucēji , kas savam auto neveic nekādu TA. Tā jau varētu pajautāt vai tam auto, kas iegāzās upē ar 7-8 pasažieriem kas visi noslīka bija TA vai nebija... ES nav slikta ideja, bet ES ļoti stagnē dēļ milzīgās birokrātijas - piemēru šiem neveiksmīgajiem lēmumiem ir daudz - nestandarta gurķu tirgošanas aizliegšana un šo likumu izpratne provincē - Latvijā, kas ievieš visu ātrāk nekā nepieciešams, aizmirstot to, ka citur ar šo likumu ieviešanu nesteidzas, jo likumi šad tad mēdz mainīties... Arī par Grieķiju ES ir jāuzņemas tieša atbildība, jo neizkontrolēja un pārāk paļāvās un atkāpās no stingrajiem eiro ieviešanas nosacījumiem utt. un beigu beigās nekas nestrādā no tā kas tika solīts. UK pieminēšana gan ir ļoti neveiksmīga, jo UK joprojām nav ieviesuši eiro un diez vai ieviesīs un tagad sekojošo vēlēšanu sakarā UK var pat izlemt veikt referendumu par izstāšanos no ES.
nnn
n
UK viss darbojas, taču LV gan tādu visatļautību nedrīkst pieļaut, mūsu zaglēnu un spekulantu zemē tas nozīmēs pilnīgu haosu, pietiek jau ar tiem, kam ir paziņas CSDD un tāpat izšmauc, ja ļaus TA veikt visiem, tas nozīmēs tikai un vienīgi biznesu zem letes- līmes naklenes tik tā. Varēsim rīt kvēpus, braukāt pa izbirušām skrūvēm un tādā garā.
ha
h
mums vēl jāizaug līdz tam, lai apskati veiktu privātos servisos.uzreiz jau kaut ko sashēmos. Sistēmai na ne vainas, CSDD jau strādā labi, sevišķi Rīgā. BET vai tiešām gadu vecam auto ir jāiet skate? pat eļļa vēl nav jāmaina, bet jau skate jāiet. par to gan varētu padomāt, tik tāda laika un naudas tērēšana.
Slauktuve
S
CSDD ir Slauktuve!!!!!! LV pat nepilda Eiropas Savienibas direktivas - pasazieru auto 1x divos gados! Kad kaads zurnalists beidzot uzsaaks petnieciibu, jo jau Slesera laikaa CSDD kluva par A/S. Kas ir akcionari, kuriem mees kabatas piebaazam????
olegs golovciks
o
Lai mazaak murgo sii ,,aattieciibu speciaaliste,,! Dodiet man statistiku,cik no 1000 avaarijaam notikusas TRANSPORTA LIIDZEKLJA TEHNISKO BOJAAJUMU DEELJ ! Tad arii izgaismosies CSDD rijiigums.
Pētersons
P
protams samazinaajies arii uz valsti pametošo reeķina/...
šausmīgais interešu konflikts..
š
Arī UK ir atpalikuši no LV, jo apskates veic servisos... Ja UK serviss atrod bojājumus, tas pats tos izlabo un BEZ MAKSAS veic atkārtotu apskati. Ja serviss blēdās, tad atņem licenci un to pazaudēt nevēlas neviens... vienkārši un pārāk elementāri priekš LV....
Andrejs
A
Specializētajos /mašīnu ražotājfirmu / servisos būtu lietderīgi.
teiļāns
t
Ja jau radarus var izvietot privātie, tad kāpēc viņiem neļauj iekasēt naudu par apskatēm?
autoliberālis
a
Es negribu regulāri labot savu auto, tāpēc gribu apskati veikt savā servisā. Gan jau būs labi un riteņi nenokritīs - kāds gribu. tāds braucu

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko