Ar aizdomām un caur pieri vērstiem skatieniem sagaidītais 630d drīz vien tika urravots un slavēts. Tam drīz sekojošais, fenomenāli ātrais, tomēr ekonomiskais 635d lika uzdot agrāk neiespējamu jautājumu, kāpēc pasau lē pirmā luksusa coupe ar dīzeli ieradusies pasaulē tik vēlu? Un tā kā patlaban Eiropā ir valstis, kur līdz pat 70% 6. sēriju benzīntankā stājas rindā pie melnās pistoles, 640d ierakstīšana pirmizrādes pirmajā sastāvā ir gluži loģiska. Jaunais 3 litru, 6 cilindru turbodīzelis ar 313 zirgspēkiem ne tikai ir viens no jaudīgākajiem agregātiem starp sev līdzīgiem. Tā rafinētā konstrukcija nodrošina benzīna motoriem līdzvērtīgi plūstošu darbību, bet 5,5 sekunžu paātrinājums līdz 100 km/h atpaliek tikai no 6. sērijas benzīna modeļiem. Skaitļi uz demomašīnas sāniem vēsta, ka vidējais degvielas patēriņš ir neticami 5,4 litri uz 100 km. Kaut ko tādu neizdevās panākt, pat izmantojot jaunākajos BMW instalēto Eco Pro režīmu, taču arī reāli 6-7 litri lielai un smagai, dažādu «gadžetu» piesātinātai kupejai ir apsveicams rādītājs. Salons, lai arī lietišķi atturīgs, atbilst 60 000 latu cenai, kas pieaug, iekārtojot iekštelpu arBang & Olufsen audioiekārtām u. tml.
Jau pirmais brauciens ar 650i kabrioletu modināja pārdomas par neatgriezeniskām izmaiņām šīs BWM sērijas modeļu koncepcijā. Skaļi to neatzīstot, BMW rūpnīcas pārstāvji lika noprast, ka automobiļa pielīdzināšanaMercedes «grandkupejai» CL viņu ausīs skan kā mūzika. Lai gan 6. sērija nav radīta no septītās kā CL no S klases, faktiski tai ir daudz vairāk kopīga ar BMW flagmani, nevis atlētisko «piekto». No fokusēta, reakcijās asa sporta auto 6. sērija kļuvusi par īstu gran turismo - komfortablu divdurvju auto, kas ļauj vienā paņēmienā šķērsot pāris valstu un it nemaz nenogurt. Vēlams gan, lai šajās valstīs būtu labi ceļi, jo adaptīvo amortizatoru vadība ne vienmēr tiek galā ar seguma pārsteigumiem. Comfort režīmā amortizācija pat uz necilu bedrīti var noreaģēt ar skaļu blīkšķi (bez ārēji redzamām sekām), savukārt Sport padara automašīnu pārāk cietu mūsu «viļņotajiem» ceļiem. Lieliskais motors un nevainojamais astoņu ātrumu «automāts» pilnībā liek aizmirst par mehāniskajām norisēm garajā priekšgalā. Tomēr kaut kas no šī modeļa ir aizgājis uz neatgriešanos. Lai gan 640d ir pa spēkam jebkura apdzīšana un līkumus tas pakļauj ar klasisku BMW šasijas pārliecību, automašīnai trūkst dzirksts, vispār nav iepriekšējā modeļa agresijas, un, par spīti tehnoloģiskajiem augstumiem un zibenīgajam paātrinājumam, šķiet smagnējs. Tomēr «haizivs» vieta nepaliks tukša. Jau pēc pāris gadiem to ieņems jaunieviestās 4. sērijas BMW.