Pēdējais burts patiesi ir lielais, jo maksā veselus 466 latus. Tāda ir cenas atšķirība no Kuga Titanium. Tikai uz mirkli pieļaujot iespēju, ka Ford marketologiem ir slikta humora izjūta, noskaidrojās, ka līdz šim dārgākā komplektācija, izņemot Latvijā ļoti reti sastopamo Individual, izceļas ar LED dienasgaitas lukturiem priekšā un izteiksmīgu spoileru aizmugurē.
Pieņemot, ka ar šiem atribūtiem varētu izrādīties par maz, Ford piešķīris Kuga ugunīgi oranžu krāsu. Lai gan tik košs tonis īsti neatbilst Kuga caurmēra pircēju gaumei, automobilis pievērš uzmanību, un nav izslēgts, ka kāds pirmoreiz mūžā vispār pamana, ka ir tāda Ford Kuga. Ja tā, tad pārējie delikāti noklusēs, ka Titanium S salonā gan nekādu lielo S nav, tas ir vienkārši labi aprīkots automobilis.
Titanium S piedāvā tikai ar dīzeļdzinējiem (140 vai 163 ZS), pēc izvēles ar Powershift divsajūgu transmisiju, kas maksās 730 latu un atmaksāsies gan braukšanas ērtību, gan tālākpārdošanas vērtības veidā.