Gandrīz puse aptaujāto atzinuši, ka pievērstu uzmanību arī automašīnas dzinējam (48%). Savukārt par maznozīmīgāko faktoru atzīts automašīnas vizuālais izskats (5%).
39% respondentu domā, ka uzmanība jāpievērš arī auto zīmolam un reputācijai, kā arī komplektācijai. Trešdaļa autobraucēju uzskata - pirms iegādāties automašīnu, jānoskaidro ikgadējā ceļa nodokļa izmaksas (33%) un to, vai konkrētā automašīna nav bijusi iesaistīta kādos ceļu satiksmes negadījumos (30%). Automašīnas vērtībai pēc līzinga nomaksas un amortizācijas izmaksām uzmanību pievērstu attiecīgi 27% un 26% autovadītāju.
Vīriešiem svarīgs zīmols, sievietēm - izmaksas
Iegādājoties auto līzingā, vīrieši vairāk nekā sievietes pievērstu uzmanību spēkrata zīmolam un tā reputācijai (44% vīriešu un 34% sieviešu), savukārt dāmas biežāk vērtētu auto pēc tā cenas, degvielas patēriņa, kā arī ikgadējām ceļa nodokļa izmaksām. Sievietes arī biežāk norādījušas, ka painteresētos, vai auto iepriekš nav bijis iesaistīts ceļu satiksmes negadījumā. Kopumā šāda piesardzība vairāk raksturīga autobraucējiem pēc 40 gadu vecuma.
Galvaspilsētā dzīvojošie autovadītāji piešķir lielāku nozīmību auto zīmolam un reputācijai. Savukārt ārpus Rīgas mītošajiem autovadītājiem vairāk ir svarīga auto komplektācija, ikgadējās nodokļu, kā arī auto amortizācijas izmaksas.
Pērkot auto līzingā, cilvēkiem svarīgākais ir cena un degvielas patēriņš
Autovadītāji Latvijā, iegādājoties automašīnu līzingā, kā būtiskākos faktorus norāda tās cenu (68%) un degvielas patēriņu (67%), liecina Swedbank veiktā aptauja .
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.