“Izstāde Plūstamība (The Flow) runā par mākslas darba radīšanas principiem, atsaucoties uz ungāru – amerikāņu psihologa Mihāja Čiksentmihāja (Mihaly Csikszentmihalyi) teoriju par laimes un radošuma attiecībām. Šī teorija vēsta, ka cilvēkam ir jānonāk zināmā pārņemtībā, lai sekmīgi īstenotu savu ieceri. Ja tas izdodas, tad rezultāts un viss process kopumā dod laimes sajūtu. Iestājas plūstamības stāvoklis – radīšanas laime!” par personālizstādes ideju vēsta Brambergs.
Plūstamība ir Bramberga nākošā darbu sērija tūlīt pēc izstādes Dynamis, kas notika Peldošā mākslas centrā Noass. Atšķirībā no brīvās un ekspresīvās Dynamis, Plūstamība tiecas disciplinēt kompozīciju. Mākslas darbu formas ir mierīgākas, bet joprojām pārsteidz ar izmēru un smagumu – lielākā no tām sver 500 kilogramu. Gleznās izmantoti dažādi minerāli, tai skaitā grants, jūras smiltis, dolomīta un marmora frakcijas.
Kā stāsta pats mākslinieks, Plūstamība sevī ietver ideju par virzienu: “Fiziskajā telpā plūstamība parādās kā vienā virzienā virzītas formas. Gleznās ir redzamas galvenokārt paralēlas līnijas, kas izpildītas reljefā, met ēnu un uztver gaismu. Tajās ir ļoti izteikta materialitāte. Tekstūra tiecas lauzt valdošo kustību un kalpo kā nianse ritmizētajās un kontrastējošajās formās. Abstraktas formas provocē prātu meklēt pazīstamo. Tā ir cilvēciska prāta reakcija, sastopoties ar nezināmo. Skatītājs ir aicināts plūst līdzi un veidot savu vīziju vai sajūtu.”
Kaspars Teodors Brambergs ir divkārtējs Purvīša balvas nominants, viens no atpazīstamākajiem laikmetīgā abstraktā ekspresionisma skolas pārstāvjiem Latvijā. Viņš labprāt eksperimentē ar krāsām un tādām matērijām kā smiltis, marmors, ogles vai rupjais audekls. 2000. gadā pabeidzis Latvijas Mākslas akadēmiju, un kopš tā laika viņa izstādes ir pārsteigušas Latvijas skatītāju un radušas atsaucību ārvalstīs. Mākslinieka darbi atrodas privātkolekcijās Latvijā, Francijā, Vācijā, Šveicē, Marokā, Taiti un Martinikā.