Pašapkalpošanās kafejnīca Pop House ierīkota Kino Citadele otrajā stāvā, ievērojami paplašinot tur iepriekš esošos uzkodu stendus. Turpmāk kino apmeklētājiem pirms filmām vairs nebūs jāstāv rindās pēc popkorna - kafejnīcas koncepcija, kura Baltijā ieviesta pirmo reizi, paredz, ka kinomīļi paši var paņemt kāroto no plašā uzkodu un dzērienu stendu klāsta un par to norēķināties pie kafejnīcas izejas ierīkotajās kasēs. Pop House piedāvājums ir visnotaļ krāšņs, sākot ar ievērojamu popkorna garšu dažādību, beidzot ar Rīgā mīlētajām Illy kafijām un Amerikā iecienītajiem saldētās sulas dzērieniem.
Pop House atklāšanā viesiem popkornu ar īpašo "itāļu" garšu gatavoja pavārs Elmārs Tannis. Drīzumā kafejnīcā varēs iegādāties arī popkornu ar viņa izveidoto garšvielu maisījumu.
Kafejnīcas Pop House atvēršana aizsāka Kino Citadele 10 gadu jubilejas nedēļas pasākumus.
Starp citu, 10 gadu laikā kinoteātra apmeklētāji apēduši 7 968 908 litrus popkorna, 148 399 kg Candy King konfekšu, 68 403 gabalus cukurvates un izdzēruši 1 345 601 litrus Coca - Colas.