Belmondo karjera aizsākās XX gs. 60. gados – Žana Lika Godāra filma _Līdz pēdējam elpas vilcienam_ (1960) padarīja Belmondo par savas paaudzes un Francijas leģendārā jaunā viļņa seju. Kā atzīmēja kāds no Belmondo kolēģiem, būtu pieticis ar filmu _Līdz pēdējam elpas vilcienam_, lai aktieris ieņemtu nezūdošu vietu kinovēsturē.Belmondo karjerā ir astoņdesmit filmas un lomas. Jaunībā viņš aizrāvās ar boksu, studēja aktiermākslu konservatorijā un kļuva par vienu no oriģinālākajiem franču kino aktieriem. Viņa vitalitāte, harisma un kinogēnisms ir unikāli. “Viņš varētu būt gangsteris ar Konservatorijas izglītību!”, ”Dievs viņu mīl!”, “Viņš vienmēr ir bijis ļoti demokrātisks, pieejams, viņam ir bijusi iespēja būt gan publikas, gan sieviešu mīlulim!” - šādi un līdzīgi komplimenti tika veltīti Žanam Polam Belmondo dokumentālajā filmā _Belmondo, itinéraire… _, kas piedzīvoja pirmizrādi svinīgās ceremonijas laikā. Paralēli šo filmu izrādīja arī Francijas TV, tā apliecinot, ka Belmondo godināšana ir nacionālas nozīmes notikums. Belmondo ir viens no tiem retajiem rietumu aktieriem, kas bija pazīstams arī publikai kādreizējā PSRS teritorijā – viņa piedzīvojumu filmas, _action _drāmas, kurās Belmondo ir azartiski filmējās 70.-80.gados, ieņēma pamanāmu vietu toreizējā kinorepertuārā.Aizkustinošs bija mirklis, kas Žans Pols Belmondo iznāca uz skatuves pavadones atbalstīts. Aktieris pārvietojas ar grūtībām, pēc pārciestās slimības viņa kustības ir ierobežotas. Publikas aplausu pavadībā Belmondo izpildīja “triku” - nosvieda savu spieķi un īsu brīdi noturējās bez atbalsta. Cilvēkam, kas savulaik izpildīja riskantus kaskadieru trikus, leca no lidmašīnām, helikopteriem, vilcienu jumtiem, (neko līdzīgu nav atļāvusies neviena cita zvaigzne), šobrīd ir izaicinājums noturēties uz savām kājām - bez spieķa, bez atbalsta.
"Es gribu pateikties visiem tiem cilvēkiem, kas šodien ir kopā ar mani, gan tiem, kurus pazīstu, gan tiem, kurus nepazīstu: paldies jums no visas manas sirds!” sacīja Žans Pols Belmondo, saņemot Zelta Palmas zaru. Aizkustinošs un dramatisks mirklis, arī atgādinājums par laika zudību – Belmondo godināšana zālē izsauca gan patiesas ovācijas, gan arī asaras.