Jaunā dome nostrādājusi tikai dažus mēnešu, bet jau paspējusi miljoniem latu novirzīt dažādiem projektiem, kuru nepieciešamību un ekonomisko pamatotību tā arī nespēj izskaidrot. Tajā pašā laikā gan Ušakovs, gan Šlesers jau ir aizmirsuši savus skanīgos solījumus vēlētājiem un Saskaņas centra sludinātā sociālā politika ir palikusi vien reklāmas rullīšos.
Ansis Dobelis uzskata, ka priekšnesums palielināt braukšanas maksu aktualizējās tajā brīdī, kad Rīgas mērs uzdeva „Rīgas satiksmei” pārstrādāt sākotnējo budžeta projektu, kurā bija iestrādāta 60 santīmu braukšanas biļešu cena. Domes vadība apzinājās, ka sabiedrība neatbalstīs sadārdzinājumu, tāpēc nācās pasniegt ideju citā gaismā, proti, projektā ierakstīt cenu, kas ir augstāka par vajadzīgo, lai mērs publiski varētu to nokritizēs un likt samazināt.
LSDSP ģenerālsekretārs cenu kāpumu skaidro ar to, ka veidojot nākamā gada budžetu „Maskavas ticīgo” koalīcija par prioritāti izvēlējusies naudu novirzīt necaurspīdīgiem projektiem, nevis domāt par rīdziniekiem. Domes vadība nolēma teju miljonu latu novirzīt neveiksmīgām kampaņām, reklamējot Rīgu ārzemēs, nākamgad Rīgas reklāmai, kas pagaidām nav nesusi nekādus rezultātus, ir paredzēti vēl pieci miljoni latu, kopā, tas ir tieši tik daudz cik trūkst „Rīgas satiksmes” nākamā gada budžetā. Sanāk, ka rīdzinieki finansē Šlesera, Ušakova biznesu.
Ansis Dobelis uzskata, ka Ainaram Šleseram ir jāuzņemas atbildība, ko uzliek vicemēra amats un jārūpējas par rīdzinieku labklājību, nevis jāvelta laiks valdības gāšanas intrigām.