"Andas skatījums ir antropocentrisks — viņu interesē, pirmkārt, cilvēks, tā apdzīvotā vide un ikdienišķas situācijas. Lai gan Andas darbi centrējas ap pašas privāto dzīvi, to mērķis nav konfrontēt skatītāju ar intīmām fiksācijām, bet gan veids, kā tās aizsegā stāstīt par ko citu. Viņas fotogrāfijās daudz lielāka nozīme ir atsevišķu sēriju naratīvam jeb tēmai, vadmotīvam, kas tajā tiek risināta. Andas Dārzs nestāsta par dramatiskiem notikumiem vai sociālām, aktuālām problēmām, bet ataino dažādas situācijas, kas saistās ar šo tēmu. Tomēr Dārzs nav konkrētas vietas un notikumu atspoguļojums, bet gan plaša un daudzšķautņaina cilvēka dzīves labirinta metafora un eksistences noslēpuma mistika," par fotogrāfiju sēriju saka kuratore Līga Lindenbauma.Izstādi papildina katalogs, kurā iekļautas visas sērijas Dārzs fotogrāfijas, kā arī atsevišķi uzņēmumi no citām sērijām un projekta tapšanas laikā tapušie Andas pieraksti un pārdomas. Izstāde apskatāma līdz 12.oktobrim.
Šodien Rīgas mākslas telpā atklāj fotogrāfes Andas Bankovskas personālizstādi
Šodien Rīgas mākslas telpas INTRO zālē plkst. 19.30 tiks atklāta fotogrāfes Andas Bankovskas personālizstāde Dārzs. Darbs pie melnbaltās fotogrāfiju sērijas Dārzs ir uzsākts 2002.gadā. Izstāde ir atskaite par sešos gados paveikto. Šo sēriju vieno kopīga tematika — dārza kā simbola apspēle mūsdienu dzīvē.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.