The Who dziesma skanēs reklāmā
Slavenās grupas The Who tikpat slavenā dziesma My Generation kļūs par dzērienu ražotāja Pepsi jaunās reklāmas kampaņas himnu, ziņo ārzemju mediji. Taču tā gūs jaunu skanējumu — dusmīgais Pīta Taunsenda sešdesmito gadu hits piedzīvos neskaitāmas pārvērtības. Dziesma tiks atskaņota kā klavieru skaņdarbs pagājušā gadsimta divdesmito gadu ballītē, melodija no Otrā pasaules kara, pamazām pārvēršoties trakulīgā rokenrola skaņdarbā. Tālāk tā apdarināta hipiju manierē, septiņdesmito gadu disko garā, astoņdesmito gadu hiphopa stilā, visbeidzot — kā pavadījums Berlīnes mūra krišanai.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.