"Teikšu atklāti, ja būtu kādas problēmas, mēs šeit nestrādātu. Mēs esam starptautiska kompānija un tādā vai citādā veidā strādājam septiņu valstu teritorijā - Latvijā, Kazahstānā, Krievijā, Uzbekistānā, Vācijā, Nīderlandē un Šveicē. Mūsu klienti pārsvarā ir ārpus Latvijas. Neskatoties uz to, mūsu galvenais birojs atrodas Rīgā, jo šeit mēs jūtamies komfortabli. Šeit viss ir skaidrs, un mēs to redzam, vismaz attiecībā uz lieliem transporta uzņēmumiem," sacīja Slobins.Uzņēmējs norādīja, ka Latvijas valsts aktīvi popularizē ne tikai Rīgas ostu, bet arī visas Latvijas ostas."Mūsu valsts ir izdarījusi visu iespējamo, lai tiktu īstenota sadarbība ar Kazahstānu transporta nozarē. Nesen Latvijas prezidents kopā ar transporta ministru oficiālā vizītē apmeklēja Kazahstānu. Teikšu atklāti, šis brauciens ir bijis ļoti produktīvs. Abu pušu prese pievērsusi šai vizītei kolosāli lielu uzmanību," intervijā aģentūrai LETA izteicās SRR vadības pārstāvis.Kompānija SRR, kas apkalpo kalnrūpniecības un metalurģijas uzņēmumus, pamatā strādā caur Rīgas ostu, savukārt tuvākajā laikā apsver iespēju uzsākt operācijas konkrētiem klientiem arī caur Ventspili. "Mēs esam izpētījuši situāciju, un es varētu droši apgalvot: infrastruktūras gatavības pakāpe no Ventspils brīvostas pārvaldes puses ir augsta," uzsvēra Slobins.Pēc viņa teiktā, Latvijas transporta un loģistikas tirgus galvenā problēma ir viena, un tā attiecas uz visu nozari kopumā. Eiropa šobrīd cieš no rūpnieciskā apjoma krituma, tāpēc ievērojami saasinās konkurence. "Panākt priekšrocības pār kaimiņvalstīm ir iespējams tikai vienā veidā - transporta nozarē nodrošinot valsts iestāžu un privāto uzņēmumu mijiedarbību. Par lielu kravu īpašnieku ir jācīnās pa īstam," uzsvēra uzņēmējs.
SRR: Latvija "mājasdarbus" tranzīta un ostu nozarē ir izpildījusi
Latvijas valsts ir lielākoties izpildījusi savu "mājasdarbu" ostu uzņēmēju priekšā, bet tas, kas vēl nav izdarīts, tiek darīts šobrīd, intervijā ziņu aģentūrai LETA pavēstīja dzelzceļa operatora AS SRR padomes priekšsēdētājs Jevgēnijs Slobins.Eksperts paskaidroja, ka runa ir par globālām infrastruktūras izmaiņām, kuras vēl lielākā mērā paaugstinās Latvijas konkurētspēju salīdzinājumā ar kaimiņvalstu ostām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.