"Mērķis, uzsākot noteikumu izstrādi, bija disciplinēt velorikšu vadītājus un padarīt drošāku satiksmi ar velorikšu dalību," skaidroja deputāts. Taču saistošie noteikumi pašreizējā redakcijā, viņaprāt, nozīmēs nozares likvidāciju.
"Varbūt veiklākie arī atradīs kaut kādus apkārtceļus, kā šos noteikumus apiet vai ignorēt, bet tāds jau nav noteikumu mērķis. Tie, kas godprātīgi centīsies tos ievērot, es domāju, vienkārši šo nodarbi pametīs," uzskata A.Bukovskis.
Deputāts stāsta, ka maršrutā no Kaļķu ielas līdz Brīvības ielai piecu velorikšu vadītāji sev itin vieglā veidā šobrīd var atrast klientus, kuri pārsvarā ir savus spēkus pārvērtējuši tūristi. Taču domes pieņemtie maršruta ierobežojumi šādam pārvadājuma veidam liks atkrist pašam par sevi, uzskata A. Bukovskis.
"Būtībā ir aizmirsts pats galvenais, proti, velorikša - tas ir ar cilvēku muskuļiem darbināms velosipēds, kas ir paredzēts taksometra pienākumu pildīšanai. Ja ir tādi ierobežojumi, tad tas vairs nav nekāds taksometrs. Šādu maršrutu noteikšana ir pretrunā velorikšu sūtībai un būtībai," teic A.Bukovskis.