Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -2 °C
Skaidrs
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Inspekcija: Priekšlikums palīdzētu smagos gadījumos

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Mariona
M
Es pat nezinu, kas ir lielāka problēma - vecāki, kas nerūpējas par saviem bērniem vispār, vai arī vecāki, kas savus lolojumus izlaiž līdz nelabumam. Abos gadījumos izaug antosicoāli briesmoņi, kam nekas nav svēts, un par morāli vispār nerunāsim... Protams, IZOLĒT tādas dzīves neveiksmes, bet KUR? Mājās? Augstāk minētajiem vecāku tipiem tas neko nemainīs. Specializētā iestādē? Tas tak šobrīd ir pret Latvijā ieviestajām bērnu supermegaextra-tiesībām. Te nu ir radikāli jāmaina likumdošana, kas mājmācības gadījumā paredzētu stingru kontroli kā bērnam, tā vecākiem; vai arī atļautu specializētas mācību iestādes, kur mazajiem briesmoņiem nebūtu n-tās ar pienākumiem nekorelējošās tiesības. Un vēl - kur tad paliek visa sakne - ģimene? Arī vecākiem / aizbildņiem ir jāparedz nopietnas sankcijas par briesmoņa izaudzināšanu! Un tiešām NOPIETNAS, lai sāk reiz domāt! Un VISIEM tādiem bērniem psihiatra konsultāciju kā obligātu! Ieviest obligātu ģimenes terapiju šādiem gadījumiem! Jo normāls bērns NEKAD neterorizē skolasbiedrus, nezākā skolotājus un kaimiņus un nemoka dzīvniekus.
neiespējamā misija...
n
Vai ministrija to domā nopietni? Vai tiešām var cerēt, ka, mācoties mājās, mazie huligāni tiks pāraudzināti un vairs neapdraudēs skolasbiedrus un skolotājus, un vēlak sabiedrību??? Vai ir speciāli šim mērķim izglītoti pedagogi, kas vienlaikus būtu gan priekšmeta pasniedzēji, gan augsta līmeņa psihologi, gan mediķi, gan pāraudzinātāji??? Vai nav par daudz prasīts no mājapmācības skolotājiem, kuriem līdz šim bija jāstrādā galvenokārt ar slimiem bērniem??? Turklāt viņiem nāksies strādāt agresīvo bērnu dzīves vietās. Doties nelabvēlīgās ģimenēs, lai mainītu vecāku attieksmi pret dzīvi un saviem bērniem. Neiespējamā misija. Agresīvos slimniekus - ārstēt. Agresīvos huligānus - pārmācīt. Ja nevar mainīties un uzvesties pieklājīgi - izolēt, nevis turēt mājās un kultivēt. Alsviķi nebija slikts variants, lielākā daļa no audzēkņiem kaut ko saprata.
jautājums
j
Nu par tām specskolām ir kruta doma. Izņemt bērnus ar problēmām no ģimenes un ievietot slēgtā tipa iestādēs, kur būs bars ar tādiem pašiem priekšā.Nu, tad arī arī pēc dzimumiem, jo citādāk...Kaut kas līdzīgs kā Alsviķu skola meitenēm krievu laikos? Bet pat krievu laikos šitādās iestādēs ievietoja ar tiesas spriedumu un par pietiekami nopietniem pārkāpumiem, parasti krimināla rakstura. Bērnus ar psihes problēmām kopā ar izlaistajiem? Kurš cietums ir kādu labojis? Tāda sistēma radīs vēl daudz vairāk problēmu. Re, nupat Lauberē bērnu nams jāslēdz, jo netiek galā ar vardarbību. Lai nu sīkie huligāni labāk mācās mājās. Tad vēl ir izredzes, ka kāds pie prāta nāks. Un bērni ar garīgās veselības problēmām ir jāārstē nevis jāiesloga.
Edīte Dāvidsone
E
Rekur tepat šodien la.lv viens no Latvijas izcilajiem skolotājiem min "nevienu no klases nav nācies dzīt ārā un vecākus uz skolu arī neesmu saucis. Man sanāk ar bērniem visu sarunāt." Kā jau minēju - labākie skolotāji dabiski tiek galā, vienkārši ar interesantu nodarbību aizraujot skolēnus, arī tos, kas ir agresīvi. http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=356705:izgaismot-fizikas-tumo-bildi&catid=126:skola&Itemid=148
Mariona
M
Protams, LABĀKIE skolotāji tiek galā. Bet arī no skolotājiem nevar prasīt, lai visk būtu labākie, jo arī viņi ir tikai cilvēki, kuru starpā ir viduvējības, t.s. "parastie". Un ir skolnieki, kurus nekas, tiešām NEKAS neaizrauj. Un tie nav tie, kas nesaprot, jo IQ netiek līdzi, bet gan tie, kuriem audzināšana bijusi nepareiza. Tur nu skolotāju vainot nav kur.
  • 0
  • 0
vienkārši skolotāja
v
Manuprāt šāds risinājums tikai vēl vairāk saasina problēmu. Tas 1) norāda uz pedagogu mazspēju un neprofesionalitāti; 2) šaubos, vai vecāki izdarīs secinājumus un "labosies" paši un beidzot sāks pareizi audzināt savus bērnus; 3) speciāli algot skolotājus/uzraugus/grūti audzināmo paraudzinātājus... :D - izšķērdība valsts ekonomiskajā stāvoklī": 4) Vai bērni vēl būs atgriežami normālā skolas darba ritmā??? - Cik daudzi tūkstoši bezdarbnieku, kas eksistē no pabalstiem, ir uz visiem laikiem zaudēti darba tirgum. Vairums vairs nemāk un negrib strādāt. Risinājums būtu - iekārtot speciālas internātskolas grūti audzināmiem bērniem, līdzīgi kā pie mums ir milzīgi daudz speciālo skolu bērniem ar attīstības traucējumiem. Ko darīt, ja agresīvie bērni aug agresīvas, depresīvas alkoholiķu un profesionālo bezdarbnieku ģimenēs vai pie vientuļajām mātēm, vai vecmāmiņām??? Baidos, ka soda laiks neko nevarēs izmainīt. Tā ir pārāk sarežģita un kompleksa problēma, pie kā vainīga valsts politika un sabiedrība kopumā. Garīgi atpalikušu, psihiski nelīdzsvarotu agresīvu un neaudzinātu bērnu mājapmācība neizmainīs.
Edīte Dāvidsone
E
Nav gan saprotams, kā ģimene, kura "nespēj saskatīt bērna pārkāpumu vai noliedz slimību, un lielākajā daļā gadījumu tā ir" spēs izskolot to bērnu. Vai nesanāk tā kā pretruna? Ja bērns ir slims, tad viņu ir jāārstē speciālistam, ne? Vai skaitās, ka vecāki ir tie speciālisti? Ja viņi jau tagad pat neredz, ka ir problēma... Bet, ja bērns nav slims, bet vienkārši nav aprūpēts un audzināts, kā labā ģimenē vajadzētu, tad, manuprāt, skola ir viņa vienīgā iespēja izrauties no šīs degradējošās vides. Vai tad nē? Bet šeit tiek piedāvāts liegt viņam šo iespēju un nostumt atpakaļ pie traumējošās ģimenes... Es gan redzu, kāpēc šādi priekšlikumi tiek izteikti. Skolas Latvijā jau gadiem nespēj tikt galā ar skolēnu disciplīnu. Nezinu īsti, kurā brīdī tas notika. Laikam jau tad, kad no padomju represīvās sistēmās pārgājām pie liberālās rietumu audzināšanas un pēkšņi likās, ka bērniem ir jāļauj visu. Tas arī tika darīts. Tikai tajā brīvības skurbulī mēs aizmirsām paskatīties, KĀ tad rietumos notiek skološana. Pedagoģija nemainījās līdz ar izmaiņām audzināšanā. Un sanāca, ka tās pašas vecās skolotājs-klases-priekšā metodes tiek savienotas ar uzvedības brīvību. Un radās haoss klasē un skolā. Labākajās klasēs disciplīna nav atsevišķa lieta, tā ir lieta, kas tiek integrēti adresēta māčibu procesā. Vienkārši runājot, ja nodarbības ir interesantas un uz katra bērna vajadzībām orientētas, tad disciplīnas problēmas lielā mērā atkrīt automātiski. Bērni nav garlaikoti un līdz ar to viņiem nav vajadzības pievērst sev uzmanību negatīvā veidā. Otra lieta ir respektējams skolotājs. Bērni lieliski sajūt, ja skolotājs nav pārliecināts par sevi, un tad apzināti kaitina viņu. Un trešā lieta, ko gribēju minēt, ir piemērs par ASV. Noteikumi šeit skolā ir tādi, ka augstākais soda mērs skolēnam par nopietniem pārkāpumiem ir pārcelšana uz citu skolu (nevis mācības mājās!) Nesen Virdžīnijā viens puika izdarīja pašnāvību pēc tam, kad tika pārcelts uz citu skolu (par to, ka viņa somā tika atrastas narkotikas), jo jutās slikti par to, ka zaudēja draugus un pārējo. Ir labi rūpēties par pārējiem bērniem, bet ir vērts padomāt arī par sodīto - vai šis sods dos gaidīto rezultātu? Un kāds vispār ir gaidāmais rezultāts no tā, ka bērnam liek mācīties mājās? Vai viņš iemācīsies labāk socializēties? Pat - vai viņš iemācīsies to vielu, ko skolā māca, ja viņa vienīgais skolotājs būs tas ignorantais vecāks, kas neredz, ka viņš dara pāri citiem bērniem? Kam mēs nolemjam šos bērnus?
tā lūk
t
Pie visa vainīgas pārprastās bērnu tiesības,kas veicina visatļautību,visu atrisinātu "dakteris bērziņš".
dace
d
Pareizi vien ir - agresivitāte pamatā sākas ar vecāku pārprasto brīvās audzināšanas izpratni - brīvā audzināšana nav visatļautība; brīv''a audzināšanā pastāv zināmas sociāla rakstura robežas, kuras nedrīkst pārkāpt. Tumsonīgiem vecākiem beidzot būs jāizbauda sava augļa raža, pašiem piedaqloties audzināšanas un izglītošanas procesā, izbaudot savas audzināšanas ražu; jo - nevar jau visu mūžu sava bērna (ne)audzināšanas sekas novelt uz sabiedrības (skolas, BTAI, plolicijas utt.) pleciem.
Nenormāls blogeris
N
Atvainojiet manu datoru, kas ir vēl stulbāks par mani.
Nenormāls blogeris
N
Tā kā nesaprotamu un nepaskaidrotu iemeslu dēļ Diena.lv vadība blogu sadaļu paslēpusi zem tepiķa normāliem cilvēkiem nepieejamu, atļaušos te tikko izlasītu. Nav nemaz tik daudz. Tiesības būt netraucētam Sandris Romanovskis. 2012. gada 2. augusts 11:42 Kad nu reiz no Roberta Ķīļa kunga „kantora” līdz mums atnācis saprātīgs priekšlikums, atkal sākās matu „skaldīšana.” Tāda vienkārša pašsaprotama iniciatīva izslēgt no skolas citiem mācīties traucējošos, dažam ;labam šķiet kā bērnu tiesību aizskārums un tā tālāk - bla, bla, bla... Sevišķi aktīvi tādu nepieciešami kardinālu rīcību noraida daudzi, no Latvijā ļoti daudzajiem psihologiem un interesanti, ka agresīva subjekta atstādināšanai no ļaunprātīgu ieceru īstenošanas šķiet nelāga jaunākās paaudzes mācītiem dvēseļu pazinējiem, kam diez kādas pieredzes ar bērniem, bieži vien, nemaz nav, bet ir tik vien, cik rakstīts gudrās grāmatās. Taču arī tie, kam pašiem bērni ir, bet, kas nav ar tamlīdzīgu problēmu saskārušies, vai nav pamanījuši, nepiekrīt vienkāršajam cilvēka atbildību veicinošam pasākumam, jo viņiem, lūk, šķiet, ka pret ļaunprātīgi agresīvajiem nepieciešams izturēties saudzīgi, lai tos netraumētu(kas gan tiem brutālajiem nemaz prātā neienāk, jo traumēt citus ir viņu misija). Patiešām, tas atgādina, ja citreiz pieminēto anekdoti par diviem psihspeciālistiem, kas pie sadurta cilvēka spriedelē, kā atrast dūrēju, lai viņam palīdzētu. Tomēr, kad noskaidro ko par to domā skolotāji, kam strādāt traucē viens nelietis, kas vēl pavelk līdzi dažu labu svārstīgo, kad noskaidro, ko domā to bērnu, kas ir neliešu mērķis vecāki, nemaz nerunājot par nepārtrauktā stresā esošiem bērniem, kam smagi un regulāri tiek nodarīts pāri, aina kļūst pietiekoši skaidra, lai jauno ministrijas iniciatīvu, kas patiesībā ir kārtējais labi aizmirst vecais, atbalstītu. Tās vis nav diskutablās ieceres par mācību laiku, par planšetdatoriem u.tml. būšanām. Tas ir pilnīgi skaidrs nepieciešams pasākums, lai aizstāvētu visu bērnu tiesības, tai skaitā arī to agresīvo saņemt sodu, kas arī patiesībā ietilpst cilvēktiesībās. Katrs var darīt kā grib, bet tad, ja paveiktais ir sodāms, tad nākas izmantot tiesības saņemt sodu, kas dod iespēju un cerību, ka nākamībā sodu nepelnīs. Protams, ja cilvēkam arī bērnam, ir psihes problēmas, tā ir ārstu kompetence, bet, vienalga un noteikti, tādam slimniekam nav jāatrodas skolotāju un skolnieku darba vietā, kas ir skola, jo viņi traucē sasniegt labu kvalitāti. P.S. Pajautājiet pieredzējušiem pedagogiem: Ko viņi par to domā? Tāpat: Vai skola galvenokārt ir izglītībai, vai audzināšanai? Tiesības būt netraucētam Sandris Romanovskis. 2012. gada 2. augusts 11:42 Kad nu reiz no Roberta Ķīļa kunga „kantora” līdz mums atnācis saprātīgs priekšlikums, atkal sākās matu „skaldīšana.” Tāda vienkārša pašsaprotama iniciatīva izslēgt no skolas citiem mācīties traucējošos, dažam ;labam šķiet kā bērnu tiesību aizskārums un tā tālāk - bla, bla, bla... Sevišķi aktīvi tādu nepieciešami kardinālu rīcību noraida daudzi, no Latvijā ļoti daudzajiem psihologiem un interesanti, ka agresīva subjekta atstādināšanai no ļaunprātīgu ieceru īstenošanas šķiet nelāga jaunākās paaudzes mācītiem dvēseļu pazinējiem, kam diez kādas pieredzes ar bērniem, bieži vien, nemaz nav, bet ir tik vien, cik rakstīts gudrās grāmatās. Taču arī tie, kam pašiem bērni ir, bet, kas nav ar tamlīdzīgu problēmu saskārušies, vai nav pamanījuši, nepiekrīt vienkāršajam cilvēka atbildību veicinošam pasākumam, jo viņiem, lūk, šķiet, ka pret ļaunprātīgi agresīvajiem nepieciešams izturēties saudzīgi, lai tos netraumētu(kas gan tiem brutālajiem nemaz prātā neienāk, jo traumēt citus ir viņu misija). Patiešām, tas atgādina, ja citreiz pieminēto anekdoti par diviem psihspeciālistiem, kas pie sadurta cilvēka spriedelē, kā atrast dūrēju, lai viņam palīdzētu. Tomēr, kad noskaidro ko par to domā skolotāji, kam strādāt traucē viens nelietis, kas vēl pavelk līdzi dažu labu svārstīgo, kad noskaidro, ko domā to bērnu, kas ir neliešu mērķis vecāki, nemaz nerunājot par nepārtrauktā stresā esošiem bērniem, kam smagi un regulāri tiek nodarīts pāri, aina kļūst pietiekoši skaidra, lai jauno ministrijas iniciatīvu, kas patiesībā ir kārtējais labi aizmirst vecais, atbalstītu. Tās vis nav diskutablās ieceres par mācību laiku, par planšetdatoriem u.tml. būšanām. Tas ir pilnīgi skaidrs nepieciešams pasākums, lai aizstāvētu visu bērnu tiesības, tai skaitā arī to agresīvo saņemt sodu, kas arī patiesībā ietilpst cilvēktiesībās. Katrs var darīt kā grib, bet tad, ja paveiktais ir sodāms, tad nākas izmantot tiesības saņemt sodu, kas dod iespēju un cerību, ka nākamībā sodu nepelnīs. Protams, ja cilvēkam arī bērnam, ir psihes problēmas, tā ir ārstu kompetence, bet, vienalga un noteikti, tādam slimniekam nav jāatrodas skolotāju un skolnieku darba vietā, kas ir skola, jo viņi traucē sasniegt labu kvalitāti. P.S. Pajautājiet pieredzējušiem pedagogiem: Ko viņi par to domā? Tāpat: Vai skola galvenokārt ir izglītībai, vai audzināšanai? Tiesības būt netraucētam Sandris Romanovskis. 2012. gada 2. augusts 11:42 Kad nu reiz no Roberta Ķīļa kunga „kantora” līdz mums atnācis saprātīgs priekšlikums, atkal sākās matu „skaldīšana.” Tāda vienkārša pašsaprotama iniciatīva izslēgt no skolas citiem mācīties traucējošos, dažam ;labam šķiet kā bērnu tiesību aizskārums un tā tālāk - bla, bla, bla... Sevišķi aktīvi tādu nepieciešami kardinālu rīcību noraida daudzi, no Latvijā ļoti daudzajiem psihologiem un interesanti, ka agresīva subjekta atstādināšanai no ļaunprātīgu ieceru īstenošanas šķiet nelāga jaunākās paaudzes mācītiem dvēseļu pazinējiem, kam diez kādas pieredzes ar bērniem, bieži vien, nemaz nav, bet ir tik vien, cik rakstīts gudrās grāmatās. Taču arī tie, kam pašiem bērni ir, bet, kas nav ar tamlīdzīgu problēmu saskārušies, vai nav pamanījuši, nepiekrīt vienkāršajam cilvēka atbildību veicinošam pasākumam, jo viņiem, lūk, šķiet, ka pret ļaunprātīgi agresīvajiem nepieciešams izturēties saudzīgi, lai tos netraumētu(kas gan tiem brutālajiem nemaz prātā neienāk, jo traumēt citus ir viņu misija). Patiešām, tas atgādina, ja citreiz pieminēto anekdoti par diviem psihspeciālistiem, kas pie sadurta cilvēka spriedelē, kā atrast dūrēju, lai viņam palīdzētu. Tomēr, kad noskaidro ko par to domā skolotāji, kam strādāt traucē viens nelietis, kas vēl pavelk līdzi dažu labu svārstīgo, kad noskaidro, ko domā to bērnu, kas ir neliešu mērķis vecāki, nemaz nerunājot par nepārtrauktā stresā esošiem bērniem, kam smagi un regulāri tiek nodarīts pāri, aina kļūst pietiekoši skaidra, lai jauno ministrijas iniciatīvu, kas patiesībā ir kārtējais labi aizmirst vecais, atbalstītu. Tās vis nav diskutablās ieceres par mācību laiku, par planšetdatoriem u.tml. būšanām. Tas ir pilnīgi skaidrs nepieciešams pasākums, lai aizstāvētu visu bērnu tiesības, tai skaitā arī to agresīvo saņemt sodu, kas arī patiesībā ietilpst cilvēktiesībās. Katrs var darīt kā grib, bet tad, ja paveiktais ir sodāms, tad nākas izmantot tiesības saņemt sodu, kas dod iespēju un cerību, ka nākamībā sodu nepelnīs. Protams, ja cilvēkam arī bērnam, ir psihes problēmas, tā ir ārstu kompetence, bet, vienalga un noteikti, tādam slimniekam nav jāatrodas skolotāju un skolnieku darba vietā, kas ir skola, jo viņi traucē sasniegt labu kvalitāti. P.S. Pajautājiet pieredzējušiem pedagogiem: Ko viņi par to domā? Tāpat: Vai skola galvenokārt ir izglītībai, vai audzināšanai?
Ieva
I
Ja tā inspekcija kā nākas inspicētu, tad to agresīvo būtu ļoti, ļoti maz, jo tos agresīvos paši vecāki vien izaudzina.
Bille
B
Nu tad beidzot kāds pamanījis, ka ielaistā problēma ir jārisina. Tiem, kas te uztraucas, ka tad jau var izslēgt visus, kas neiepatīkas, pēc "sistēmas nauda seko skolēnam" neviena skola nebūs ieinteresēta izslēgt pārāk daudz. Būs maksimums uz trim četrām klasēm, bet varbūt uz visu skolu viens, kas jāārstē ar zālēm, un katrā klasē pāris, kur pēc vecām pedagoģiskām metodēm vajadzētu Bērziņdakteri. Nu tad šāda atstādināšanas varbūtība būs ļoti laba alternatīva vecajam Bērziņdakterim. Un atliks tikai pāris tā atstādināt, kad pierausies arī citi. Izlasiet "...apdraud drošību, veselību, dzīvību..." Par ko mēs te vispār šaubāmies?
Billei
B
Nu vispār ir arī normāli, mazturīgi vecāki, kas valsts struktūrām diez ko neuzticās. Par piemēru - redzot kādi kretīni draugos un spokos "raksta" savus murgus - un apsveru mājmācību, kā vienīgo iespēju nepakļaut savu normālo bērnu uz Pavlova refleksiem balstītai izglītības sistēmai. Baigā jēga sūtīt to bērnu valsts skolā, ja viņš 17-18 gados pēc tam rakstīs tik kļūdaini un tik infantili, kā puse spoku rakstu? Tiešām pašam sava bērna nav žēl? :) Ir valstis kurās mājmācība ir ļoti pat attīstīta un pieejamas ne tikai liberastiņu metodes, bet arī vecās labās metodes, kas audzina domātspējīgus cilvēkus.
  • 2
  • 0
Bille
B
Es te, protams, negribu dalīt to medījumu, kas vēl nav nošauts( tas par tēmu nauda seko skolēnam), bet tā pat skaidrs, ka mājās mācīšanās derēs tikai izlaisto, brīnumbērnu, indigo un citu zelta gabaliņu ģimenēm, kas tiešām tad pietiktu ar pāris mēnešiem . Nelabvēlīgām ģimenēm, ja negribēsim iegūt analfabētu armiju, tad būs jārisina nākamais solis arī par to, kā šos bērnus izņemt no ģimenēm un ielikt... kur? Ja "nauda paliek skolā, kas nodrošina pedagogu uzraudzību un konsultācijas", kurš pedagogs gribēs sev tādu papildus problēmu uz kakla, ja bez tā galēji var iztiklt?
  • 4
  • 0
jautājums
j
Nū...neesmu tik pārliecināts. Ja bērnam tiek nozīmēta mājapmācība, piedevam uz noteiktu laiku 1-3 mēneši, tad nauda paliek skolā, kas nodrošina pedagogu uzraudzību un konsultācijas. Jo pretējā gadījumā...Uz kurieni tad nauda seko ? uz ģimeni? Tad var gadīties, ka vecāki savu atvasi paši uzkūda kādu skolā pieštaukāt, lai ģimenai papildus finansējumu dabūtu. Ticamāk, ka huligānus aizsūtīs mājās, bet nauda paliks skolā. Līdz ar to skola nav ieinteresēta paturēt problēmbērnus klasē...Tikai naudu!
  • 5
  • 0
Kein Kind, kein Problem !
K
Piekrītu Dr. Bonderei. Agresīvu bērnu izslēgšanas no skolas simbolizē Latvijas valdības nekompetento pieeju sabiedriskā problēma atrisināšnaā. Neko neatrisina, bērns izslēgts no skolas, tātād problēma vairs neeksistē !!! Es varu apsolīt šadā gadijumā problēma būs 10X smagāka. Esmu pārsteigts mūs izglītības brīnumu darītāji nevēlās uzlikt bērnam ( vai ģimenie naudas sodu) Latvija ir un paliek maza nabadzīga, nekompetenta un beidzot atpalikusi bijuša čekistu valsts.
Lora
L
Labi, ka vispār kaut kas sākts domāt un darīt šajā jautājumā, citādi šādu "bērniņu" visatļautībai vairs nav nekādu robežu. Pamatu pamatā tomēr jābūt VECĀKU ATBILDĪBAI PAR SAVU BĒRNU, TĀ SEKMĒM UN UZVEDĪBU.
Padumjā Latvija
P
"Vai agresīvie skolēni jāizolē no skolas un jāizglīto mājās?" Inspekcijas viedoklis: "Ir gadījumi, kad skolēns stāv uz palodzes un grasās lekt ārā..." . Tas varētu būt tipiska agresīva bērna raksturojums? :)
Padumjā Latvija > jaja
P
"Nosūtīšu pārbaudīt veselību..." . Paldies. Tikai kāpēc tas jādara skolai un jāgaida tik ilgi? Ģimenes ārsts to bērnu nav redzējis, vai? Sākot mācīties tiek pieprasīts vesels žūksnis ar izziņām par potēm, no ķirurga vai drīkst staigāt un sēdēt, no acu ārsta vai redz utt. Varbūt lietderīgāk arī novērtēt bērna uzvedību pirms skolas?
  • 1
  • 0
nene
n
Un tad nevis no sākuma dos vecākiem tikt skaidrībā ar savu sīko, bet uzreiz, pa taisno pie komisijām un psihiatriem?! Lai šie pičkā sīko zālēm.. lai bezpersoniski ierēdņi lemj bērna nākotni? Jo bērns jau nav savu vecāku bērns.. bērns pieder valstij un vecāki ir tikai valsts nozīmēti aizgādņi? Kā sīkais kaut ko skolā iztaisās - tā pa taisno uz psiheni un ārstu komisiju! hehe.. Tiko jau te viens tāds pa psihiatriem un sanatorijām dzīvojošs šmurgulis skraidīja bērniem un viņu vecākiem ar nazi draudēdams :)) Vairāk tādus vajag? Valsts iocik pat ar budžetu galā netiek.. nemitīgi parādos dzīvo un stāsta, ka tas ir normāli - kā tādi azartspēļu atkarīgie.. un tu vēl gribi kā pirmo instrumentu bērnu audzināšanā lietot valsts struktūras un valsts nozīmētas ārstu komisijas? Disciplīnai protams ka ir jābūt un tā ir jāieaudzina vecākiem. Nevis kādam citam. Ja vecāki to nedara - ir jārunā ar viņiem un jāpārliecina vecāki. Nevis tagad kaut kādi keksi no malas ķersies bērnam klāt bez vecāku ziņas un vedīs viņam "veselību" pārbaudīt! Galīgi saspiedusies esi šitādus pedofilu sapņus te klajā tekstā grūzt? Un man pie pakaļas vai tu skolotāja vai kāds cits par valsts algu dzīvojošs cilvēks esi.. turies pa gabalu no svešiem bērniem! Ja kas nepatīk audzināšanā - runā ar vecākiem.
  • 0
  • 2
jaja>Padumjā Latvija
j
Nosūtīšu pārbaudīt veselību. Nav svarīgi, ko viņš stāstīs citiem, svarīgi, ko teiks ārstu un psihologu komisija, kas pārbaudīs viņa psihisko stāvokli.
  • 1
  • 0
Padumjā Latvija
P
tā bija mana atbilde jaja.
  • 0
  • 0
jaja
j
Nē, viņš vienkārši elpoja svaigu gaisu. Tā viņš vēlāk stāstīs visiem. Un ko Jūs viņam padarīsiet?
  • 2
  • 0
jaja
j
Nē, tas ir gadījums, kad bērns apdraud savu dzīvību, iespējams, kādas psihiskas slimības dēļ :(
  • 3
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Koalīcija brīdināta par "restartu"

Nervozitāte par to, ka dažiem valdības ministriem drīz nāksies mainīt nodarbošanos, šonedēļ Saeimā un valdības namā sasniedza jaunu pakāpi. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) sarunā ar koalī...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē