Viņaprāt, šāds apgalvojums ir nekorekti un neprecīzi atspoguļota informācija. "Ja paskatāmies ilgākā laika periodā, piemēram, pirms gada, Draugiem.lv bija viens no trijiem sociālajiem tīkliem Eiropā, kas bija populārāki par Facebook – līdzīgi tīkli bija vēl Polijā un Nīderlandē. Pašlaik Draugiem.lv ir vienīgais, kas vēl ir noturējies. Lai cik ļoti man patiktu Draugiem.lv un tas ko viņi dara, tas ir tikai laika jautājums - kad viņu auditoriju pārņems Facebook," prognozē A.Mednis.
"Ja runājam tieši par sociālo tīklu Draugiem.lv, nevis citiem viņu projektiem, tas ir neizbēgami, ka Facebook pārņems viņus auditorijas ziņā. Draugiem.lv to ļoti labi saprot, tāpēc domā, kā noturēt auditoriju. Tāpēc viņi ir ieviesuši, piemēram, bezmaksas galerijas. Tas ir labi, tā ir konkurence, kas palīdz neapstāties, mudina domāt, kā attīstīties. Facebook jebkas, ko dara Draugiem.lv, ir absolūti vienaldzīgi, viņi neskatās ko dara Draugiem.lv. Savukārt Draugiem.lv gan interesē, ko un kā dara Facebook.