Viņa norādīja, ka risinājums varētu būt speciālu programmu veidošana skolās un pedagogu apmācība.
Psiholoģesprāt, izolēšana no skolas ir "vieglākais ceļš". "Izslēdzam, it kā problēmas vairs nebūtu, bet problēma jau tāpat pastāv. Tad jāpārdomā - kāda ir alternatīva izslēgšanai, kāda ir sabiedrības attieksme pret viņiem, lai nebūtu "uzspiests negatīvs zīmogs", kas pēc tam traucētu dzīvē," sacīja psiholoģe.
K.Bondere nedomā, ka tie vecāki, kuri iepriekš neatzina, ka viņu bērnam ir problēmas, pēc grozījumu pieņemšanas to atzīs. "Lai arī bērniem ir tās grūtības, viņiem skolā ir iespēja integrēties. Jārod risinājums, lai bērns nebūtu nošķirts no sabiedrības," norādīja psiholoģe.