Viņa norādīja, ka Rīgas Tehniskās universitātes veiktajā pētījumā izvērtēta sāls kā pretslīdes materiāla iedarbība uz apkārtējo vidi un transporta būvēm, salīdzinājumā ar alternatīviem materiāliem. Saskaņā ar pētījumu, sāls reaģentam ir priekšrocības, salīdzinājumā ar alternatīviem reaģentiem: labāka pretapledojuma iedarbība Latvijai aktuālajos mainīgajos laika apstākļos; krietni zemākas pielietošanas izmaksas, salīdzinot ar citiem pretslīdes materiāliem; ekoloģiskais faktors – sāls ir pilnīgi naturāla, dabā pastāvoša viela, kas izslēdz tās globālo ietekmi uz vidi; tehnoloģija – iespēja pielietot sausā, samitrinātā vai šķīduma veidā, vienkārša pārkraušana uzglabāšana un pielietošana un uzkrātā praktiskā pieredze, kas garantē stabilus rezultātus pretapledojuma apstrādē.
U.Ahuna-Ozola arī informēja, ka Rīgas domes Satiksmes departaments konkursa rezultātā līdz 2014.gadam ir noslēdzis līgumus par ielu, tiltu un pārvadu uzturētājiem, kas paredz sāls un smilts maisījuma izmantošanu ielu, tiltu un pārvadu kaisīšanā ziemas sezonā.