"Latvijas vārds ir dzirdams kopš 20.gadsimta un cilvēkiem asociējas ar krīzi, konsolidāciju, iekšzemes kopprodukta kritumu, bet Rīga no tā ir brīva," sacīja Ušakovs, norādot, ka Rīgas tēls tās viesiem veidojas krietni pozitīvāks.
Kā ziņots, pirmdien Maskavā tirdzniecības tīkla Alije parusa veikalā Begovaja, Horoševskajas šosejā 6, atklāts Rīgā un Latvijā ražotu pārtikas preču stends Rižskij dvorik. Tas ir jau otrais stends Rižskij dvorik tirdzniecības tīklā Alije parusa.
Pirmais Rižskij dvorik stends Maskavā tirdzniecības centrā Ščuka kopš pagājušā gada darbojas ar labiem panākumiem un pieaug arī to Latvijas ražotāju skaits, kas ir pārstāvēti Rižskij dvorik stendos.
"Lai veicinātu Rižskij dvorik panākumus, Rīgas domes uzdevums ir nodrošināt pozitīvu Rīgas tēlu, jo konkurence ir milzīga. Maskavā un Krievijas reģionos Rīgas tēls ir labs gan reklāmas, gan vizīšu dēļ, arī krievu tūristiem pēc viesošanās pie mums rodas labs iespaids. Līdz ar to Krievijas iedzīvotāji ir gatavi pirkt produktus ar Rīgas vārdu un Latvijas uzņēmējiem ir iespēja to izmantot," sacīja Ušakovs.
Vienlaikus Rīgas mērs uzsvēra, ka Krievijas tirdzniecības centri ir nopietna līmeņa partneri, tāpēc tiem ir jānodrošina regulāra piegāde un augsta kvalitāte.
Projektu Rižskij dvorik realizē tirdzniecības tīkls Alije parusa un uzņēmumu grupa PIR, kā arī Latvijas un Krievijas kopuzņēmums Assol un partneri, kas latviešu uzņēmējiem palīdz kārtot formalitātes un nepieciešamos sertifikātus Krievijā.