Samsung zvanu centrs ir viens no projektiem, kas pēdējo gadu laikā pārcēlies no Skandināvijas uz Baltijas valstīm. Piemēram, Rīgā darbojas arī Zviedrijas taksometru firmas Taxi Kurir zvanu centrs, kas apkalpo klientus Stokholmā. Galvenais iemesls, protams, ir darba algas atšķirības. Piemēram, Zviedrijā zvanu centra operators pelna no 1000 līdz 2000 latu mēnesī, taču Latvijā par šo darbu maksā ap 500 latu.
Mūsdienās ar interneta starpniecību ārpakalpojumus iespējams attīstīt gandrīz jebkurā pasaules malā, jo nav īpaši lielas atšķirības, vai darbinieks sēž Stokholmā, Rīgā vai Mumbajā. Liela daļa zvanu centru darbinieku ir bijušie vai esošie studenti, kas kādu laiku pavadījuši Ziemeļvalstīs. Dažkārt gan darbiniekiem nākas uzklausīt pārmetumus, ka jārunā ar ārzemnieku. Gadās arī tādi, kas saka: «Savienojiet mani ar īstu norvēģi!»