Ierakstoties "Label.io" portālā, lietotājs-darba meklētājs uzdod atslēgvārdus, kas raksturo tā zināšanas, kompetenci un pieredzi. Rīks pēc tam seko lietotāja ierakstiem un atsaucēm uz ierakstiem sociālos tīklos, lai mērītu lietotāja "autoritāti" ar atslēgvārdiem saistītos jautājumos.
Kā raksta portāls, uzņēmums izdodas atšķirt īstu autoritāti no skaitliskas popularitātes (liels draugu vai sekotāju skaits) un arī atšķirt pozitīvas atsauksmes no atsauksmēm, kur darba meklētāja rakstītais tiek kritizēts vai izsmiets plašā sociālo tīklu lietotāju lokā.
"Label.io" ir domāts kā papildu darba meklētāja novērtēšanas rīks. Ja darba meklētājs savā CV uzdodas esot zinīgs, piemēram, "Java" programmēšanas valodā vai Ziemeļvalstu parādzīmju tirdzniecībā, ar "Label.io" var pārliecināties, ka darba meklētājam ir laba autoritāte šajos jautājumos, ja viņš vai viņa par tiem ir izteicies sociālos tīklos.
"Label.io" pagaidām ir testa (beta) stadijā ar ierobežotu lietotāju skaitu, raksta "TechCrunch". Uzņēmums, kas izstrādājis risinājumu, dibināts 2010.gada martā. Uzņēmumu Bukarestē dibinājis Oktavians Popesku.
Tomēr "TechCrunch" žurnālista Stīva Ohīra raksta parādās zināma skepse. Viņš īso vēstījumu sociāla tīklā "Twitter" daudz rakstot un dažkārt sūdzoties par kafiju, taču nav uzdevis "kafija" kā ar savām prasmēm saistītu atslēgvārdu, tādēļ "Label.io" neuzrādot viņa autoritāti kā kafijas pazinējam. Savukārt viņam parādoties reitings kā tehnoloģiju žurnālistam, raksta Ohīrs.
Rakstā arī norādīts, ka "Label.io" konkurē ar diviem citiem "sociālo tīklu autoritātes" mērīšanas rīkiem "PeerIndex" un "Klout", kas izstrādāti Londonā un Sanfrancisko, ASV.