Tagad aplikācijā pieejamas daudzas tādas funkcijas, kas agrāk bija pieejamas tikai Twitter.com veblapā, piemēram, ievietojot tvītā linku uz video, to iespējams atskaņot pašā aplikācijā.
Ir arī virkne citu jaunievedumu, piemēram, uz notikumu bazēti haštegi (event-based-hashtags) un viedā meklēšana ar automātisku mekēljumu ieteikumu piedāvāšanu (smart search).
Saskaņā ar Twitter mobilo produktu menedžera Sung Hu Kima teikto kompānijas blogā, jaunievedumi iOS un Android ierīcēs tiks ieviesti pakēpeniski.
iOS versija šodien darbojās tā, kā tam būtu jābūt saskaņā ar aplikācijas funkcionalitātes aprakstu, savukārt, Android aplikācijā pagaidām neizdevās iegult multimēdiju failus, kas, protams, tiks labots.
Jaunā Twitter aplikācija šķiet jutami pārāka par Twitter sīvā konkurenta Facebook mobilo aplikāciju.
Nu, ko - konkurence dara labu. Mums, lietotājiem.