Atkarībā no gaidāmajiem lēmumiem Farmācijas likumā Olainfarm varētu veidot gluži jaunu aptieku tīklu vai arī iegādāsies kādu no jau esošajiem.
Tāpat uzņēmums iecerējis izvērsties Āzijā - šogad Bangkokā tiks atklāts uzņēmuma reģionālais centrs, no kura
tiks
apkalpota visa Dienvidaustrumāzija. Šajā gadā ir plānots uz Vjetnamu
nosūtīt pirmos Olainfarm produktus, un tiek plānots, ka perspektīvā šis
tirgus sasniegs līdzvērtīgu apjomu kā Baltkrievijas tirgus - aptuveni trīs
miljonus eiro.
"Lai pilnvērtīgi ieietu Āzijas tirgū, būs nepieciešami vismaz 8-10 gadi,
bet Ķīnas - ne mazāk kā 15 gadi," uzskata AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins.
Uzņēmums paziņojumā arī norāda, ka pēdējos gadu laikā kā vadošais produkts ir izvirzījies Neiromidīns, kura pārdošanas apjomi jau veido četrus miljonus latu. uzņēmums sagaida, ka nākamajā gadā tie varētu būt arī
krietni
lielāki.
Olainfarm 2010.gadā plāno saglabāt 2009.gadā sasniegto apgrozījuma pieauguma dinamiku un strādāt ar lielāku peļņu nekā pērn. 2009.gadā uzņēmuma peļņa bija 2,56 miljoni latu,
apgrozījums - 22,4 miljoni latu.