Režisora Sergeja Golomazova jaunākā izrāde Kaligula iekļaujas Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra deklarētajā varas izpētes tematikā, piedāvājot skaļu un vērienīgi inscenētu interpretāciju
Dāņu mākslinieka Ufes Isoloto projekts Mūsu mājas bija Zeme. Uzplaukums ir izstāde ne vien par kādu kentauru ģimeni tās pasaules galā, bet par mūsu visu negudro un netaisno apiešanos ar savu planētu
Mūziķes Māras Upmanes-Holšteines grāmata Piezīmes uz šaubu malām atgādina plašas un ne vienmēr konkrētā laiktelpas rāmī iesprostotas pārdomas par to, ko nozīmē būt radošai personībai šeit un tagad
Režisora Aika Karapetjana Jaunajā Rīgas teātrī iestudētajai traģikomēdijai Fēlikss, Anatolijs un Ilona ir izredzes kļūt gan par nesenās vēstures uzskatāmu palīglīdzekli, gan skatītāju iemīļotu hitu
Režisora Alvja Hermaņa jaunākā izrāde Pelikāni un vīnogas Jaunajā Rīgas teātrī ir sentimentāla un skatītāja uztverei ļoti komfortabla – var drusku pasmieties, drusku pajust līdzi un drusku identificēties ar varoņiem
Skatoties režisora Valtera Sīļa Nacionālajā teātrī iestudēto izrādi Terors, nākas domāt par personību nozīmi, par kuru trūkumu varas struktūrās arvien sūkstāmies. Vai esam gatavi pieņemt individualitāti, kad beidzot to sastopam?
Režisores Ineses Mičules veidotais Raiņa lugas Jāzeps un viņa brāļi iestudējums Valmieras teātrī savā jaudā ir
saturiski un estētiski mērķtiecīgākais, kāds Latvijā redzēts
Latvijas dīvu Marinas Rebekas un Elīnas Garančas fanu kluba biedri satiekas Džuzepes Verdi Aīdas pirmizrādē Berlīnes Valsts operā Unter den Linden. Režisora Kaliksto Bjeito iestudējums ir glamūra un militārisma kolāža, kurā ir atvēlēta telpa dziedātāju pašizpausmei
Indriķa Ģelža skulptūras un ciļņi izcili ataino mūsu laikmeta drudžainību un nesaprotamību un dara to hiperelegantā formā – katrs izstādes stūris un leņķis kļūst par kopīgās vizuālās plūsmas daļu
Izstāde Vidzemes tirgū šķiet tikai čaula festivāla Survival Kit idejām, kas izpaustas ne vien eksponētajos artefaktos, bet arī bagātīgajā programmā, kura piesātināta ar pasākumiem un diskusijām par karstām un sāpīgām tēmām
Režisores Ilzes Kungas-Melgailes debijas spēlfilma Mana
brīvība, kas no 29. septembra būs skatāma kinoteātros visā Latvijā, stāsta par Atmodas laiku un reāliem vēsturiskiem personāžiem, bet tikpat labi – par mīlestību
Latvijas Nacionālā teātra nu jau bijušais mākslinieciskais vadītājs Raiņa lugu Spēlēju, dancoju izmanto, lai pateiktu visu, ko domā gan par sabiedrību, gan politiķiem