Komponista Mārtiņa Brauna mūzika nav atraujama no viņa personības, un to vēlreiz apliecina tikko izdotā koncertierakstu plate Tālavas taurētājs/Poēma par remontu
Izņemot dažus zāles stiebrus pludmales smiltīs vai ūdensrožu lapas ezerā, Daces Lielās jaunākajās gleznās nav teju nekā priekšmetiski konkrēta, tikai zināmās stihijas – zeme, gaiss un ūdens
Svena Kuzmina romāns Skaistums un nemiers faktiski ļoti maz vēsta par topošo rakstnieku Skalbi, bet daudz vairāk par ideālistu un sava ceļa meklētāju Skalbi
Tikko piedzīvotie Dziesmu un deju svētki bija vēsturiski. Ne tikai tāpēc, ka tajos svinējām šīs tradīcijas simtpiecdesmitgadi, bet arī tāpēc, ka beidzot varējām veikt Dziesmu svētku rituālu tam atbilstošā vidē – ilgi gaidītajā jaunajā Mežaparka estrādē
Mēs nezinām, cik tālu aiziesim, kādas robežas pārkāpsim. Cilvēcisko attiecību krīze, ciniskas manipulācijas un empātija Ēksanprovansas festivāla jauniestudējumos Così fan tutte un Voceks
Frančesko Čilea. Adriāna Lekuvrēra. Jauniestudējums Latvijas Nacionālajā operā. Diriģents Mārtiņš Ozoliņš, režisors Vensāns Busārs. Nākamās izrādes 13. septembrī, 14., 20. oktobrī, 19. novembrī, 21. decembrī, 24. janvārī un 18. februārī
Garīgās mūzikas koncerts ir emocionāli piepildīts Dziesmu svētku sākums, kas noskaņo uz dziļumu, nesatricināmu iekšējo spēku un smalkākajām dvēseles vibrācijām
Sandras Krastiņas un Vinetas Kaulačas jaunāko izstāžu darbos analītiska attieksme pret mākslas vēstījuma iespējām iet roku rokā ar glezniecisko plastiku
Izstāde Kā es jūtos pēdējā laikā ir uzskatāma par pirmo
apzināti izvērsto laikmetīgās mākslas risinājumu, kas
mudina atpazīt psihes slimību simptomus vizuālajā valodā
Māksliniece Hanele Zane Putniņa kā atspēriena punktu
savas personālizstādes eksponātu tapšanā ir izmantojusi
sausus Latvijas Nacionālā mākslas muzeja krājumā esošo
darbu inventāra aprakstus
Režisores Kristas Burānes jaunākais projekts Visi putni skaisti dzied startē Rēzeknē. Vēlāk tas viesosies citās Latvijas pilsētās, kur rosinās domāt par cilvēka un dabas sarežģītajām attiecībām
Režisores Ināras Sluckas izrādē La kritusī galvenās pirmā un
otrā plāna lomas ir iestudētas divos sastāvos, tādējādi būtiski
mainās varoņu attiecību traktējums un uzveduma noskaņa
Neatlaidīgi meklējumi un pārsteidzoši atklājumi ir atslēgas vārdi, kas jau gadiem izsaka kamerorķestru Kremerata Baltica un Sinfonietta Rīga identitāti
Baltkrievu rakstnieka Viktara Marcinoviča literārā trillera
Mova lasītāja acu priekšā tiek minēts nācijas identitātes kods,
kura pirmā un galvenā atslēga ir valoda