Valsts svētku nedēļā beidzot arī Latvijā uz kinoekrāniem nonākusi režisora Viestura Kairiša filma Janvāris – drosmīgi un brīvi risināts stāsts par cilvēku un vēsturi
Režisors Dmitrijs Petrenko turpina sāpīgi un smalkjūtīgi
vest teritorijā, kur visi esam ievainojami un neaizsargāti,
ne tikai trīs cilvēkbērni un suns no sociāli nelabvēlīgas vides.
Dailes teātra izrāde Pusnakts šovs ar Jūdu Iskariotu ir konceptuāls apkārt valdošā vērtību relatīvisma manifests – vienīgā nozīme ir piedalīties, saglabājot savu skatījumu uz lietām
Franču komponista Hektora Berlioza dramatiskās leģendas Fausta pazudināšana atskaņojums Liepājā – spilgts un vērienīgs notikums maestro Imanta Rešņa vadībā.
Štruntīga tagadne un biedējoša nākotne – Jaunais Rīgas teātris sezonas sākumā divas reizes pievēršas autoru tandēma Jaeles Ronenas un Dimitrija Šaada dramaturģiskajai produkcijai
Komponista Zigmara Liepiņa 70 gadu jubilejas koncerts Latvijas Nacionālajā operā pierāda – viņš ir lielās formas meistars, kurš labi jūt laiku un precīzi vada mūzikas attīstību.
Režisora Georgija Surkova pievēršanās latviešu autoru šausmu stāstiem Daugavpils teātrī ir intriģējoša, taču ne visiem ir atrasti iedarbīgi izteiksmes līdzekļi
Kinoteātru repertuārā vēl ir jāpaspēj noķert divas svarīgas unļoti atšķirīgas parādības – Uģa Oltes spēlfilmu Upurga un Ivara Selecka dokumentālo filmu Zemnieki
Tēlnieces Leas Dāvidovas-Medenes portretistes talants atklājas līdzsvarā starp individualizāciju, kas ļauj nekļūdīgi atpazīt latviešu kultūras ikonas, un modernisma pieredzē sakņotu kubistisku vienkāršojumu
Ukraiņu rakstnieka Serhija Žadana romāns Internāts ir grāmata, kas bija jālasa tās uzrakstīšanas laikā, taču vēl jo vairāk tā ir jālasa pašlaik. Paturot prātā, ka jebkurš svešs stāsts var kļūt par mūsējo
Rīgas Starptautiskā kinofestivāla Riga IFF programmā nacionālo pirmizrādi piedzīvo trīs Latvijas filmas, kuras arī ārpus festivāla ir vērts uzmeklēt kinoteātru repertuārā.
Režisora Alvja Hermaņa jauniestudējums Žižeks. Pītersons. Gadsimta duelis ne tikai reflektē par mūsdienu pasaules nozīmīgākajām problēmām no atšķirīgiem skatpunktiem, bet arī praksē izmēģina manipulācijas ar skatītājiem.
Klēras van Kampenas luga Farinelli un karalis Viestura Kairiša režijā Dailes teātrī iestudēta kā atdzīvojusies glezna, kurai tomēr pietrūkst dzīvības spēka