Neparastais aktieru salikums ir galvenais āķis, ar ko vilina Maksima Durņenkova lugas Karš vēl nav sācies iestudējums Ļeras Surkovas režijā Mūzikas namā Daile
Jaunajā izstādē gleznotājai Daigai Krūzei ir izdevies panākt vēl vairāk rotaļīguma, brīvības, jūsmas par kaut ko mūsu daudzveidīgajā pasaulē ieraudzītu
Koncertuzvedumu cikla Latvijas gredzens vainagojums – kinokoncerts Vēstures palos – apliecina Zemgales un visas Latvijas cilvēku spēku un mīlestības sīkstumu
Izstādē Kurš kuram draugs? Dzīvnieku attēlojums mākslā viss atbilst pieaugušo priekšstatiem par to, kā aizraut bērnus ar mākslu, izmantojot viņiem pazīstamus sižetus
Vienpadsmitā simtgades filma Kurts Fridrihsons prasa no skatītāja vērīgu uzmanību un prasmi orientēties daudzveidīgos un spilgtos mākslinieciskos tēlos un paņēmienos
Poētiskajai lekcijai Veidenbaums un Veidenbaums. Divi brāļi vairāk ir dialoga forma – Vilis Daudziņš un Mārtiņš Meiers nesludina no katedras, bet atgādina zināmas, lasītas un arī aizmirstas lietas
Kosmiskā tēma Ģirta Muižnieka un Leonarda Laganovska izstāžu dialogā izrādās visai vaļīgs
un neobligāts ierāmējums. Par būtiskāko izvirzās pazīstamu mākslinieku nesenā veikuma atrādīšana
Džeks Vaits nojauc laika robežas un atgādina, ka roks vēl ir dzīvs. Koncerti Rīgā un Viļņā izskanējuši. Šādi vairs nebūs nekad. Kas nokavēja, tie vienmēr paliks nokavējuši.
LNSO sezonas atklāšanas koncertos Rīgā un Liepājā pārliecina orķestra varēšana un iedvesmo tikšanās ar obojistu Albrehtu Maieru Pētera Vaska jaundarba pirmatskaņojumā
Režisors Reinis Suhanovs izrādē Antiņš. Zelts. Kalns Raiņa sižetu atslēdz ar groteskas līdzekļiem, radot dažbrīd asprātīgu, tomēr nevienmērīgu interpretāciju