Konferencē piedalījās vairāk nekā 100 dalībnieku – pasaules nozīmīgāko baleta kompāniju mākslinieciskie vadītāji, horeogrāfi, dejotāji, dejas teorētiķi un žurnālisti. Konferencē tika apskatītas trīs galvenās tēmas. Mantojuma sadaļā tika spriests, kā rīkoties ar arvien pieaugošo baleta mantojuma apjomu un ko un kādēļ no šī mantojuma baleta kompānijas izvēlas iestudēt. Daudzveidības sadaļā tika aplūkots, kā balets var veiksmīgāk atspoguļot mūsdienu daudzkrāsaino sabiedrību. Savukārt Identitātes tēma aicināja domāt par to, kāda ir baleta nākotne.
Konferences noslēguma runā Nīderlandes baleta vadītājs Teds Bransens īpaši uzsvēra Latvijas Nacionālā baleta labo paraugu, pēdējo divdesmit gadu laikā iestudējot sešus jaunus pilnmetrāžas oriģinālbaletus un pasūtot mūziku mūsdienu komponistiem.
Teds Bransens atzina, ka Latvijas Nacionālais balets, radot jaunus pilnmetrāžas iestudējumus, īsteno plānus, kādi daudzām baleta kompānijām visā pasaulē vēl ir tikai ieceru līmenī.
Mūsu baletā tapuši tostarp Jura Karlsona Sidraba šķidrauts ar Kšistofa Pastora horeogrāfiju, Artura Maskata Bīstamie sakari ar Kšistofa Pastora horeogrāfiju, Oļega Hodosko Pelnrušķīte ar Radu Poklitaru horeogrāfiju, Uģa Prauliņa Sniegbaltīte un septiņi rūķīši ar Regīnas Kaupužas horeogrāfiju, Jura Karlsona Karlsons lido… ar Aivara Leimaņa horeogrāfiju, bet nākamajā sezonā gaidāmi jauniestudējumi – Dons Žuans, ko iestudēs horeogrāfs Hulio Arozarena, un Antonija. Silmači, kas taps, sadarbojoties komponistam Jurim Karlsonam un horeogrāfam Aivaram Leimanim.