Māksliniece šos objektus dēvē par “skulptūrzīmējumiem”. Kompozīcijas ir bez fona, tādēļ liekas tik organiski, ka viņa tās tālāk transformē trīs dimensijās, veidojot objektus. Plaknes savā starpā mijas un ir apgleznotas ar eļļas krītiņiem, saglabājot ekspresionismam raksturīgo spriegumu.Pavisam nesen viņa sāka lietot jaunu tehnoloģiju, “izgriezumus” realizējot akrila plāksnēs. Četri šādi darbi apskatāmi arī šajā izstādē. Tie atgādina trauslas un ažūras vitrāžas ar izteiktu ekspresiju un noteiktu ritmu. Šajos darbos klājumam krītiņu vietā izmantota sietspiede.Iedvesmu māksliniece tver no apkārtējās vides, ceļojumiem. Ļoti daudz strādā dabā, un viņai netraucē strādāt pat vietās, kurās ir ļoti daudz cilvēku, piemēram, Bundā, Šanhajas promenādē vai Hamburgas zivju tirgū sešos no rīta. Savukārt dažreiz tās ir ļoti noslēgtas, mežonīgas vietas Ķīnā, Indijā, Taizemē, Āfrikā, Amerikā. “Vēlos, lai skatītājs manos darbos jūtas kā brīvā telpā, kura atvērta bezgalīgām interpretācijas iespējām. Pikaso ir teicis, ka “slēptā harmonija ir daudz interesantāka par acīmredzamo” un ka “krāsas tāpat kā formas mainās līdzi skatītāja emocijām”.
Frīderīke Ēzera Cut-outs
Frīderīke Ēzera dzīvo un strādā Minhenē. Viņas darbi atrodami Bavārijas Valsts gleznu kolekcijā Minhenē (Bayerische Staatsgemäldesammlungen), Porsche mākslas kolekcijā Spānijā (Porsche colección de arte, Vigo), muzejā Villa Haiss (Sammlung Museum Villa Haiss) un daudzās privātās kolekcijās. Šīs izstādes ekspozīciju veido četras lielas eļļas pasteļu tehnikā darinātas abstraktas kompozīcijas un vairākas biezā kartonā grieztas skulptūras.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.