Programmā ne tikai sava laika ievērojamu kolēģu, bet arī labu draugu – Georga Fīlipa Tēlemaņa (1681-1767) un Johana Frīdriha Faša (1688-1758) kvarteti un kvinteti. Lai gan Fašs nav tik slavens kā Tēlemanis (par spīti tam, ka Johans Sebastiāns Bahs sevišķi augstu novērtējis Faša instrumentālās kompozīcijas), abu šo komponistu mūzika vienlīdz spēj iedvesmot gan publiku, gan mūziķus. "Sansaras" sastāvā šoreiz: Lāsma Meldere (baroka vijole), Raimonds Melderis (baroka vijole), Arigo Štrāls (alts), Kaspars Vilnītis (alts), Pjērs Ogistēns Lē (čells, Francija) un Reinuts Teps (klavesīns, Igaunija).
Baroka mūzikas ansamblis vai orķestris "Sansara"? Šāds jautājums tika uzdots pagājušā gada novembrī, kad "Sansara" atskaņoja Antonio Vivaldi operas Il Giustino koncertvariantu, kā arī ar Māri Sirmo un Valsts kori "Latvija" decembrī piedalījās Marka Antuāna Šarpantjē opusu lasījumā. Pamatā "Sansara" ir kameransamblis, kura sastāvs var paplašināties atkarībā no programmas – gan instrumentālā, gan vokālā veidolā. Savulaik ar dziedātājiem Elīnu Libaueri, Ievu Ezerieti, Aigaru Reini, Uģi Meņģeli, Risto Jostu (Igaunija) aizsākās sadarbība, iestudējot Johana Valentīna Mēdera (17. gadsimtā Rīgā dzīvojušā baltvācu komponista) mūzikas programmu, kura veiksmīgi tika atskaņota Rīgā, Stokholmā (Senās mūzikas festivālā) un Ķelnē (Baltijas kultūras dienās). Pievēršoties Rīgas baroka laika mūzikai, "Sansaras" repertuārā ir bijusi arī Johana Gotfrīda Mītela virtuozā instrumentālā mūzika, savukārt orķestrāls sastāvs izveidojās līdz ar Vivaldi darbu programmu Senās mūzikas festivālā Rīgā 2003. gadā. "Sansaras" projektos bieži piedalās ne tikai Latvijas mūziķi Zita Mikijanska, Kristīne Stumbure, Agnese Kanniņa-Liepiņa, Arigo Štrāls, bet arī citvalstu kolēģi – Darjus Stabinskis (Lietuva), Klauss Māders (Vācija), Imbi Taruma (Igaunija) un daudzi citi.